בעיה במסך יאנג
-
יש לי יאנג והטענתי אותו הכל היה רגיל באתי אחרי כמה דקות אני רואה מסך לבן
מישו יודע מה זה אומר ומה אני יכול לעשות תודה רבה -
יש לי יאנג והטענתי אותו הכל היה רגיל באתי אחרי כמה דקות אני רואה מסך לבן
מישו יודע מה זה אומר ומה אני יכול לעשות תודה רבה@שמחה-ש כן המערכת הפעלה לא נטענה טוב מה שאתה צריך לעשות זה ככה : ללחוץ על כיבוי 10 שניות עד שיכבה ואזה תפעיל עם הלחצן הפעלה שלוש שניות ואם זה יקרה עוד פעם מסך לבן אז תחזור על התהליך הזה שוב עד שיופעל .....[ יאנג בעיה נפוצה ומרגיזה]
-
יש לי יאנג והטענתי אותו הכל היה רגיל באתי אחרי כמה דקות אני רואה מסך לבן
מישו יודע מה זה אומר ומה אני יכול לעשות תודה רבה -
@מוטי-ברנד לא
-
@מוטי-ברנד לא
-
@מוטי-ברנד כמו שחשבתי מה אני אמור להחליף את כל המסך
ויש לך מידע על מישו שיש לו או מוכר מסך או שאתה יודע
מאיפה אפשר להזמין והאאם זה שווה
תודה רבה -
@מוטי-ברנד כמו שחשבתי מה אני אמור להחליף את כל המסך
ויש לך מידע על מישו שיש לו או מוכר מסך או שאתה יודע
מאיפה אפשר להזמין והאאם זה שווה
תודה רבה -
@googie @מוטי-ברנד מה נסגר אתכם הלך מסך? החלפת מסך??? זה בעיה נפוצה ביאנג ! מה שצריך לעשות זה לכבות עם 10 שניות על לחצן ההפעלה ואז להפעיל שוב אם זה לא עובד אז יתכן שהלך המסך... אך גם אז צריך לנסות לעשות את התהליך הזה שוב פעם עד שהולך [99%] מהפעמים
@שמחה-ש -
@מוטי-ברנד כמו שחשבתי מה אני אמור להחליף את כל המסך
ויש לך מידע על מישו שיש לו או מוכר מסך או שאתה יודע
מאיפה אפשר להזמין והאאם זה שווה
תודה רבה -
@googie אמר בבעיה במסך יאנג:
מסך כזה עולה באזור ה 50 שקל
אם תרצה תדבר איתי במייל A0583285788@GMAIL.COהמסך שלך לא מתאים לזה זה יאנג 1
ושלך זה יאנג 2 -
@googie @מוטי-ברנד מה נסגר אתכם הלך מסך? החלפת מסך??? זה בעיה נפוצה ביאנג ! מה שצריך לעשות זה לכבות עם 10 שניות על לחצן ההפעלה ואז להפעיל שוב אם זה לא עובד אז יתכן שהלך המסך... אך גם אז צריך לנסות לעשות את התהליך הזה שוב פעם עד שהולך [99%] מהפעמים
@שמחה-ש@יהושע-זופניק ניסתי לא עזר יותר מידי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
