איך לצרוב c2 בתוכנתbest
-
שלום רציתי לדעת איך לצרוב בתוכנת best
לצרוב כשהטלפון מכובה? כשהישום שאני רוצה לצרוב פתוח? -
שלום רציתי לדעת איך לצרוב בתוכנת best
לצרוב כשהטלפון מכובה? כשהישום שאני רוצה לצרוב פתוח? -
@yaakovsas קראתי אבל לא בדיוק הבנתי
יש לי ווינדוס10 והתוכנה מזהה את הטלפון אך לא צורבת -
@yaakovsas קראתי אבל לא בדיוק הבנתי
יש לי ווינדוס10 והתוכנה מזהה את הטלפון אך לא צורבת -
@sxsx מה קשר?
צריך ווינדוס 7@זונדל-גרנד אני צורב חלק ב 10
-
@זונדל-גרנד אני צורב חלק ב 10
-
@sxsx מה הקשר לכרום?
כל אחד זה בעיות של המחשב שלו, יש כאלו עובדים ויש כאלו שלא עובדים.
חלק מבעיות דרייברים.@זונדל-גרנד כרום תוקע את התוכנה של הצריבה לכולם אחרי איזה עדכון בכרום
כבר לפני חצי שנה
אז דבר ראשון צריך לוודאות מול @המבין-הכל שכרום סגור -
שלום רציתי לדעת איך לצרוב בתוכנת best
לצרוב כשהטלפון מכובה? כשהישום שאני רוצה לצרוב פתוח?@המבין-הכל אשמח גם להסבר על איך מתקינים דרייברים
ומה בדיוק הם עושים -
@זונדל-גרנד כרום תוקע את התוכנה של הצריבה לכולם אחרי איזה עדכון בכרום
כבר לפני חצי שנה
אז דבר ראשון צריך לוודאות מול @המבין-הכל שכרום סגור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות