נוקיה C2 מעלי אקספרס - יעבוד עם סים כשר? ואם כן, של איזו חברה?
-
@1011 רק של רמי לוי וגולן.
@זונדל-גרנד אמר בנוקיה C2 מעלי אקספרס - יעבוד עם סים כשר? ואם כן, של איזו חברה?:
וגולן.
זה יחסם קודם,
אבל מתקשרים לשירות לקוחות ומקריאים IMEI כשר ואז הם פותחים את הסים שוב. -
@1011 רק של רמי לוי וגולן.
@זונדל-גרנד אמר בנוקיה C2 מעלי אקספרס - יעבוד עם סים כשר? ואם כן, של איזו חברה?:
רק של רמי לוי וגולן.
אתה לא מעודכן אבל פרטנר גם יעבוד בדר'כ. סלקום איך פעם פעם כן ופעם לא והוט מובייל יש פריצה אבל זה עולה 50 שקל או שאתה מנייד יש כאלו שעושים את זה בחינם וגם פלאפון יעבוד אבל פלאפון ורמי לוי לא יעבדו טוב כי לC2 שמזמינים בעלי חסר את האנטנה שלהם
-
@זונדל-גרנד אמר בנוקיה C2 מעלי אקספרס - יעבוד עם סים כשר? ואם כן, של איזו חברה?:
רק של רמי לוי וגולן.
אתה לא מעודכן אבל פרטנר גם יעבוד בדר'כ. סלקום איך פעם פעם כן ופעם לא והוט מובייל יש פריצה אבל זה עולה 50 שקל או שאתה מנייד יש כאלו שעושים את זה בחינם וגם פלאפון יעבוד אבל פלאפון ורמי לוי לא יעבדו טוב כי לC2 שמזמינים בעלי חסר את האנטנה שלהם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות