עזרה-חיבור יאנג מיני gt-s6500
-
@אנדרואיד-מומחה אני יעשה כבר דרך הראוטאר
-
@אנדרואיד-מומחה נסיתי אבל הוא לא מתחבר למחשב ולאודין
-
@אנדרואיד-מומחה נסיתי אבל הוא לא מתחבר למחשב ולאודין
@צבי-התותח אמר בעזרה-חיבור יאנג מיני gt-s6500:
נסיתי אבל הוא לא מתחבר למחשב ולאודין
יש לך מצב הורדה?
-
@צבי-התותח אמר בעזרה-חיבור יאנג מיני gt-s6500:
נסיתי אבל הוא לא מתחבר למחשב ולאודין
יש לך מצב הורדה?
-
@צבי-התותח נו אז מה הבעיה? תפעיל את מצב הורדה ותצרוב גרסה
-
@צבי-התותח נו אז מה הבעיה? תפעיל את מצב הורדה ותצרוב גרסה
@אנדרואיד-מומחה איך?
-
@אנדרואיד-מומחה איך?
@צבי-התותח יש לי twrp
-
@אנדרואיד-מומחה איך?
@צבי-התותח עם odin
-
@צבי-התותח כן (נראה לי שזה נוגד את חוקי הפורום, כדי שתמחק)
-
@צבי-התותח כן (נראה לי שזה נוגד את חוקי הפורום, כדי שתמחק)
@אנדרואיד-מומחה מה לעשות? אחרי שחברתי
-
@אנדרואיד-מומחה מה לעשות? אחרי שחברתי
@צבי-התותח להוריד את הרום
-
@אנדרואיד-מומחה יש לי רום מקוסטם זה טוב ואיך עושים את זה?
-
@אנדרואיד-מומחה יש לי רום מקוסטם זה טוב ואיך עושים את זה?
@צבי-התותח זה גם טוב (דבר איתי בצ'אט)
-
@אנדרואיד-מומחה יש לי רום מקוסטם זה טוב ואיך עושים את זה?
-
@אנדרואיד-מומחה
א.צריך רק לצרוב twrp לא צריך עוד משהו?
ב. למה כשאני מנסה להיכנס לרקוברי באמצעות האפליקציה link2sd שמפקירה ישומים שהעלו בפורום? -
@אנדרואיד-מומחה
א.צריך רק לצרוב twrp לא צריך עוד משהו?
ב. למה כשאני מנסה להיכנס לרקוברי באמצעות האפליקציה link2sd שמפקירה ישומים שהעלו בפורום?@צבי-התותח אמר בעזרה-חיבור יאנג מיני gt-s6500:
א.צריך רק לצרוב twrp לא צריך עוד משהו?
לא צריך לצרוב twrp וזה גם לא יעזור
-
@צבי-התותח אמר בעזרה-חיבור יאנג מיני gt-s6500:
א.צריך רק לצרוב twrp לא צריך עוד משהו?
לא צריך לצרוב twrp וזה גם לא יעזור
@אנדרואיד-מומחה אבל הוא נותן לי לבחור באודין רק את הTWRP
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
