עזרה |הסרתי תוכנה עם ריבו והמחשב נדפק
-
@elazar אמר בעזרה |הסרתי תוכנה עם ריבו והמחשב נדפק:
בסוף מצאתי באינטרנט התייחסות לשגיאה שהיתה לי בניסיון להשתמש בנקודת שיחזור והבעיה נפתרה.
טוב לשמוע שהסתדרת , רק אשמח לשמוע בבקשה איזו תוכנה הסרת שעשתה הבעיות על מנת שאני לא אעשה הטעות הזו.
תשובה: התוכנה "virtual machine"
תודה! -
@elazar אמר בעזרה |הסרתי תוכנה עם ריבו והמחשב נדפק:
בסוף מצאתי באינטרנט התייחסות לשגיאה שהיתה לי בניסיון להשתמש בנקודת שיחזור והבעיה נפתרה.
טוב לשמוע שהסתדרת , רק אשמח לשמוע בבקשה איזו תוכנה הסרת שעשתה הבעיות על מנת שאני לא אעשה הטעות הזו.
תשובה: התוכנה "virtual machine"
תודה!@הנני-העני אמר בעזרה |הסרתי תוכנה עם ריבו והמחשב נדפק:
@elazar אמר בעזרה |הסרתי תוכנה עם ריבו והמחשב נדפק:
בסוף מצאתי באינטרנט התייחסות לשגיאה שהיתה לי בניסיון להשתמש בנקודת שיחזור והבעיה נפתרה.
טוב לשמוע שהסתדרת , רק אשמח לשמוע בבקשה איזו תוכנה הסרת שעשתה הבעיות על מנת שאני לא אעשה הטעות הזו.
תודה!virtual machine
-
@הנני-העני אמר בעזרה |הסרתי תוכנה עם ריבו והמחשב נדפק:
@elazar אמר בעזרה |הסרתי תוכנה עם ריבו והמחשב נדפק:
בסוף מצאתי באינטרנט התייחסות לשגיאה שהיתה לי בניסיון להשתמש בנקודת שיחזור והבעיה נפתרה.
טוב לשמוע שהסתדרת , רק אשמח לשמוע בבקשה איזו תוכנה הסרת שעשתה הבעיות על מנת שאני לא אעשה הטעות הזו.
תודה!virtual machine
תודה על השיתוף
לא עניתי כי לא הכרתי את השגיאה , איזה פתרון הם נתנתו ?וגם בעוונותינו חלונת 10 הזה שלא כמו ב-7 , כמעט ואין כלים לטיפול בקריסות שלו ,
לפעמים אם נכנס למצב בטוח אז ניתן לסדר , או תוכניות במתקנות את הבוט
אבל הרבה מהמקרים פשוט אבוד .
כי גם שיחזור מערכת מבוטל אוטומט
לכן הרבה מהפעמים נזקקים להתקין מחדש ,
בקיצור יצאו במלחמה -
תודה על השיתוף
לא עניתי כי לא הכרתי את השגיאה , איזה פתרון הם נתנתו ?וגם בעוונותינו חלונת 10 הזה שלא כמו ב-7 , כמעט ואין כלים לטיפול בקריסות שלו ,
לפעמים אם נכנס למצב בטוח אז ניתן לסדר , או תוכניות במתקנות את הבוט
אבל הרבה מהמקרים פשוט אבוד .
כי גם שיחזור מערכת מבוטל אוטומט
לכן הרבה מהפעמים נזקקים להתקין מחדש ,
בקיצור יצאו במלחמה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


