עזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם
-
לחבר שלי במחשב קופצת השגיאה הזאת כשהוא מדליק את המחשב או כמה דקות אח"כ השאלה מה השגיאה?

מחיפושים שלי קצת בגוגל קצת הסתבכתי
ראיתי שמפנים לתוכנה SmartPCFixer setup-1-.exe אבל אני קצת מפחד לתת לו להשתמש בזה כי בדקתי את זה על sand box וראיתי שזה נוגע ברגיסטרי
אשמח אם מישהו מכיר את התוכנה הזאת או לחילופין אם יש למישהו פיתרון אחר
תודה רבה. -
@elazar לא מכיר את התוכנה.
אבל תוכל לעשות גיבוי לריגסטרי - וסך הכל אם הוא עשה לך בעיות תפעיל את קובץ השחזור@a-y-f אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
אבל תוכל לעשות גיבוי לריגסטרי
יש קובץ BAT לזה או משהו אחר ?
פשוט אין לי מושג איך עושים את זה -
@a-y-f אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
אבל תוכל לעשות גיבוי לריגסטרי
יש קובץ BAT לזה או משהו אחר ?
פשוט אין לי מושג איך עושים את זה -
-
@a-y-f אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@elazar זה תוכנה מסימת? או משהו במחשב עצמו?
אין לי מושג מה זה זה קופץ אחרי הפעלה של המחשב או בטווח של כמה דקות מההפעלה
-
@a-y-f אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@elazar תוכל לבדוק בלשנות האתחול
בדיוק כך.
ומשמה תוכל (@elazar אתה תוכל
) לעקוב אחר הנתיב של הקובץ ולהגיע לשורש הבעיה.
איך תדע הנתיב?
אם אפשר, עשה זאת:

אם לאו , עשה זאת[מקש ימני על העמודות וההוספת עמודה בשם שורת הפקודה]:

ואז תוכל לראות הנתיב לקובץ הסורר
אופציה ב:
זיהוי הקובץ עי שימוש באוטוראן. ארחיב אם יהא צורך.
בהצלחה!! -
@a-y-f אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@elazar תוכל לבדוק בלשנות האתחול
בדיוק כך.
ומשמה תוכל (@elazar אתה תוכל
) לעקוב אחר הנתיב של הקובץ ולהגיע לשורש הבעיה.
איך תדע הנתיב?
אם אפשר, עשה זאת:

אם לאו , עשה זאת[מקש ימני על העמודות וההוספת עמודה בשם שורת הפקודה]:

ואז תוכל לראות הנתיב לקובץ הסורר
אופציה ב:
זיהוי הקובץ עי שימוש באוטוראן. ארחיב אם יהא צורך.
בהצלחה!!@הנני-העני כמו שכתבתי כרגע זה לא רלוונטי כשזה יהיה רלוונטי אני יבדוק את זה
תודה רבה!!! -
@a-y-f אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@elazar תוכל לבדוק בלשנות האתחול
@הנני-העני הנה סוף סוף בדקתי ויש שם דבר אחד שמחשיד אותי "program" אי אפשר להגיע למיקום קובץ אבל ניתן להפוך ללא זמין מה לעשות עם זה?
(אגב שהיו שם עוד הרבה זמינים אבל הפכתי אותם ללא זמין כי לא צריך אותם)

-
@a-y-f אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@elazar תוכל לבדוק בלשנות האתחול
@הנני-העני הנה סוף סוף בדקתי ויש שם דבר אחד שמחשיד אותי "program" אי אפשר להגיע למיקום קובץ אבל ניתן להפוך ללא זמין מה לעשות עם זה?
(אגב שהיו שם עוד הרבה זמינים אבל הפכתי אותם ללא זמין כי לא צריך אותם)

@elazar אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@a-y-f אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@elazar תוכל לבדוק בלשנות האתחול
@הנני-העני הנה סוף סוף בדקתי ויש שם דבר אחד שמחשיד אותי "program" אי אפשר להגיע למיקום קובץ אבל ניתן להפוך ללא זמין מה לעשות עם זה?
(אגב שהיו שם עוד הרבה זמינים אבל הפכתי אותם ללא זמין כי לא צריך אותם)

לא הקשבת לי עד הסוף!
קרא את זה שוב בבקשה
https://mitmachim.top/topic/26359/עזרה-שגיאה-שקופצת-מידי-פעם/16?_=1626363067175
כך תדע הנתיבב של הקובץ!! -
@elazar אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@a-y-f אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@elazar תוכל לבדוק בלשנות האתחול
@הנני-העני הנה סוף סוף בדקתי ויש שם דבר אחד שמחשיד אותי "program" אי אפשר להגיע למיקום קובץ אבל ניתן להפוך ללא זמין מה לעשות עם זה?
(אגב שהיו שם עוד הרבה זמינים אבל הפכתי אותם ללא זמין כי לא צריך אותם)

לא הקשבת לי עד הסוף!
קרא את זה שוב בבקשה
https://mitmachim.top/topic/26359/עזרה-שגיאה-שקופצת-מידי-פעם/16?_=1626363067175
כך תדע הנתיבב של הקובץ!!@הנני-העני צודק דקה אני בודק
-
@הנני-העני צודק דקה אני בודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




