זההגדלת איכות התמונה
-
במקור התמונה הזאת היתה הרבה יותר איכותית ולא רק 96*96
למרבה הצער המקור אבד לי ויש לי רק את העותק הזה

יש דרך להגדיל ולשמור על איכות טובה?
בבקשה...
זה התמונה הכי יפה שצילמתי בחיים,הכרטיס זיכרון אבד,כל העותקים נמחקו ורק העותק הזה שהעליתי לאינטנט נשאר....
-
במקור התמונה הזאת היתה הרבה יותר איכותית ולא רק 96*96
למרבה הצער המקור אבד לי ויש לי רק את העותק הזה

יש דרך להגדיל ולשמור על איכות טובה?
בבקשה...
זה התמונה הכי יפה שצילמתי בחיים,הכרטיס זיכרון אבד,כל העותקים נמחקו ורק העותק הזה שהעליתי לאינטנט נשאר....
-
-
-
@אלי-TZA אתה משווה לאיכות הדפוקה שהצייר המובנה עושה??
-
@אלי-TZA אתה משווה לאיכות הדפוקה שהצייר המובנה עושה??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




