שאלה | מחיקת תו _
-
@yg-yg
בטח
יש את התוכנה הזאת
Advanced renamerיש שם (באנגלית) אפשרות של החלפה , (נקרא : replace) בשורה הראשונה אתה כותב את התו או המילה או המשפט שאתה רוצה למחוק או להחליף , ובשורה השניה אתה כותב במה אתה רוצה להחליף . אם תרצה רק למחוק אז תשאיר ריק , או שתשים רווח
-
@yg-yg
בטח
יש את התוכנה הזאת
Advanced renamerיש שם (באנגלית) אפשרות של החלפה , (נקרא : replace) בשורה הראשונה אתה כותב את התו או המילה או המשפט שאתה רוצה למחוק או להחליף , ובשורה השניה אתה כותב במה אתה רוצה להחליף . אם תרצה רק למחוק אז תשאיר ריק , או שתשים רווח
@משה-מזרחי @yg-yg
בטח להשים רווח , לא למחוק! -
@משה-מזרחי @yg-yg
בטח להשים רווח , לא למחוק! -
@מגדלים
כל דבר לפי עינינו
אני משתמש בזה מלא להרבה דברים והרבה פעמים אני צריך למחוק לגמרי
אז עשיתי סוג של מדריך קצר בשביל שלא ישאלו אח''כ " איך מוחקים בלי להחליף"ואגב, גם כתבתי "משפט" וודאי שהוא לא רצה להחליף את זה...
@משה-מזרחי איפה המדריך שלך?
-
@משה-מזרחי איפה המדריך שלך?
@משה-מזרחי אמר בשאלה | מחיקת תו _:
מדריך קצר
@משה-מזרחי אמר בשאלה | מחיקת תו _:
יש להם גם מדריך
יש שם (באנגלית) אפשרות של החלפה , (נקרא : replace) בשורה הראשונה אתה כותב את התו או המילה או המשפט שאתה רוצה למחוק או להחליף , ובשורה השניה אתה כותב במה אתה רוצה להחליף . אם תרצה רק למחוק אז תשאיר ריק , או שתשים רווח -
הרבה פעמים יש קבצים שבמקום רווח יש את הסימן_ וזה מאד מפריע לי.
איך יש אפשרות להסיר את הסימן הזה בלי להיכנס לכל קובץ בנפרד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות