WI FI לא עובד וזה אמור לעבוד
-
כשלוחצים על WI FI זה נפתח והוא מראה לאיפה אפשר להתחבר ואני מכניס קוד והוא כל הזמן חוזר על עצמו משיג קוד PI מתחבר עוד פעם ועוד פעם ובתכלס לא מצליח להתחבר
מישהו יודע מה אפשר לעשות דחוף............ -
@חיים-פרץ למה אתה בטוח שזה אמור לעבוד? לי היה גירסה שראו את הווי פיי אבל בפועל זה לא התחבר
-
@מוטי-זהב זה שצרב לי את הגירסא אמר לי כך ויותר מי זה הוא אמר לי שאין לו גירסא שפתוחה להתקנות אם WI FI חסום
-
@סודי-סודי יש משהו שאפשר לעשות בשביל זה?
-
כשלוחצים על WI FI זה נפתח והוא מראה לאיפה אפשר להתחבר ואני מכניס קוד והוא כל הזמן חוזר על עצמו משיג קוד PI מתחבר עוד פעם ועוד פעם ובתכלס לא מצליח להתחבר
מישהו יודע מה אפשר לעשות דחוף............ -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות