מדריך - הכנסת הפרטים האישיים שלכם במאפייני 'מערכת' ווינדוס
-
לפני הכל חשוב לגבות את הפרטים הקיימים
פרטים למטה
אחרי הגיבוי אפשר להתחיל:

לשינוי.reg
מורידים את הקובץ
קליק ימני
עריכה
להכניס פרטים לפי הנושא

(בלוגו צריך להכניס קישור URL לקובץ BMP).
דוגמא:

שמירה ופתיחה.ליתר ביטחון לשמירת הפרטים לפני השינוי כנסו לREGISTRY EDITOR
העתיקו את הנתיב הזה
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\OEMInformation
ושמרו את הערכים הקיימים (לצורך שיחזור הפרטים העכשוויים)

בהצלחה -
לפני הכל חשוב לגבות את הפרטים הקיימים
פרטים למטה
אחרי הגיבוי אפשר להתחיל:

לשינוי.reg
מורידים את הקובץ
קליק ימני
עריכה
להכניס פרטים לפי הנושא

(בלוגו צריך להכניס קישור URL לקובץ BMP).
דוגמא:

שמירה ופתיחה.ליתר ביטחון לשמירת הפרטים לפני השינוי כנסו לREGISTRY EDITOR
העתיקו את הנתיב הזה
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\OEMInformation
ושמרו את הערכים הקיימים (לצורך שיחזור הפרטים העכשוויים)

בהצלחה@יום_שמח
בעדכונים האחרונים יש את זה

-
@יום_שמח
בעדכונים האחרונים יש את זה

@יוסי-הגאון אמר במדריך - הכנסת הפרטים האישיים שלכם במאפייני 'מערכת':
@יום_שמח
בעדכונים האחרונים יש את זה


-
@יום_שמח
בעדכונים האחרונים יש את זה

@יוסי-הגאון אמר במדריך - הכנסת הפרטים האישיים שלכם במאפייני 'מערכת':
בעדכונים האחרונים יש את זה
מקור
https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/customize/desktop/unattend/microsoft-windows-shell-setup-oeminformation
זה כתוב שם מה יצא משימוש -
@יום_שמח
בעדכונים האחרונים יש את זה

@יוסי-הגאון אמר במדריך - הכנסת הפרטים האישיים שלכם במאפייני 'מערכת' ווינדוס:
@יום_שמח
בעדכונים האחרונים יש את זה

לא , כך יש לך את האופציה לשנות את השם של המחשב בלבד.
היינו את התיבה הזו בלבד:
והוא מציג דרך איך לשנות הרבה יותר פרטים מזה-כגון יצרן או דגם וכדומה.
נ.ב או שמא התכוונת להראות שניתן לצפות באודות המערכת דרך הגדרות בווינ 10 העדכני ולא בלוח הבקרה -
@יוסי-הגאון אמר במדריך - הכנסת הפרטים האישיים שלכם במאפייני 'מערכת' ווינדוס:
@יום_שמח
בעדכונים האחרונים יש את זה

לא , כך יש לך את האופציה לשנות את השם של המחשב בלבד.
היינו את התיבה הזו בלבד:
והוא מציג דרך איך לשנות הרבה יותר פרטים מזה-כגון יצרן או דגם וכדומה.
נ.ב או שמא התכוונת להראות שניתן לצפות באודות המערכת דרך הגדרות בווינ 10 העדכני ולא בלוח הבקרה@הנני-העני אמר במדריך - הכנסת הפרטים האישיים שלכם במאפייני 'מערכת' ווינדוס:
נ.ב או שמא התכוונת להראות שניתן לצפות באודות המערכת דרך הגדרות בווינ 10 העדכני ולא בלוח הבקרה
בינגו!
במעודכן כשעושים מאפיינים הוא פותח ישר מהגדרות מערכת@יוסי-הגאון אמר במדריך - הכנסת הפרטים האישיים שלכם במאפייני 'מערכת' ווינדוס:
בעדכונים האחרונים יש את זה
תבדוק לא קליק ימני על אייקון מחשב אלא תיכנס למחשב ושם קליק ימני ומאפיינים
-
לפני הכל חשוב לגבות את הפרטים הקיימים
פרטים למטה
אחרי הגיבוי אפשר להתחיל:

לשינוי.reg
מורידים את הקובץ
קליק ימני
עריכה
להכניס פרטים לפי הנושא

(בלוגו צריך להכניס קישור URL לקובץ BMP).
דוגמא:

שמירה ופתיחה.ליתר ביטחון לשמירת הפרטים לפני השינוי כנסו לREGISTRY EDITOR
העתיקו את הנתיב הזה
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\OEMInformation
ושמרו את הערכים הקיימים (לצורך שיחזור הפרטים העכשוויים)

בהצלחה -
@יום_שמח בתוכנה הזאת אפשר ג"כ לעשות את זה בצורה פשוטהRe-Loader V2.6 Final By R@1n.rar התוכנה במקורה משמשת לפריצת ווידוס ואופיס (מסתבר שהיא מוכרת פה) אבל חלק מהאפשרויות שלה זה להכניס את כל הנתונים האלה
@s-y אמר במדריך - הכנסת הפרטים האישיים שלכם במאפייני 'מערכת' ווינדוס:
@יום_שמח בתוכנה הזאת אפשר ג"כ לעשות את זה בצורה פשוטהRe-Loader V2.6 Final By R@1n.rar התוכנה במקורה משמשת לפריצת ווידוס ואופיס (מסתבר שהיא מוכרת פה) אבל חלק מהאפשרויות שלה זה להכניס את כל הנתונים האלה
למי שרוצה להיכנס לפריצות ותוכנות יש לו את זה...
-
@יום_שמח
בעדכונים האחרונים יש את זה

@יוסי-הגאון אמר במדריך - הכנסת הפרטים האישיים שלכם במאפייני 'מערכת' ווינדוס:
@יום_שמח
בעדכונים האחרונים יש את זה

הוספה: בקישור לאתר (או תמיכה מקוונת) זה לא חובה. אפשר גם לשים קישור לקובץ במחשב (דוגמה "C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer.exe")
ואז זה יפתח את התוכנה.
שימו לב הכי קל להעתיק קישור לקובץ זה לחיצה על שיפט וקליק ימני

וזה מעתיק כמו בדוגמה בסוגריים
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות