לפתוח דיסק טכנאים דרך ההוא בוינדוס 10 מעודכן
-
בוינדוסים החדשים אם ניסיתם אז ראיתם שלא עולה דיסק טכנאים ובכלל לא מופיע.
אז זה לא קשור לאונקי אלא יש הגנה של ווינדוס ובכדי להסיר אותה היכנסו ללוח בקרה טיפסו go it והפעילו את אפשרות זו (נדרש הרשאות מנהל).
פעם שרציתי להיכנס למחשב ששכחתי את הסיסמה אז הוצאתי את האר דיסק ואז העלתי את boot והפעלתי את האונקי ומיד החזרתי את האר דיסק.
אם אתם מכירים עוד דרכים אשמח שתענו. -
בוינדוסים החדשים אם ניסיתם אז ראיתם שלא עולה דיסק טכנאים ובכלל לא מופיע.
אז זה לא קשור לאונקי אלא יש הגנה של ווינדוס ובכדי להסיר אותה היכנסו ללוח בקרה טיפסו go it והפעילו את אפשרות זו (נדרש הרשאות מנהל).
פעם שרציתי להיכנס למחשב ששכחתי את הסיסמה אז הוצאתי את האר דיסק ואז העלתי את boot והפעלתי את האונקי ומיד החזרתי את האר דיסק.
אם אתם מכירים עוד דרכים אשמח שתענו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות