עזרה | אופציה מוזרה בתפריט ההקשר
-
@שלומו-ש אמר בעזרה | אופציה מוזרה בתפריט ההקשר:
@מישהו12 תבדוק את הקישור הזה
http://www.uninstallhelps.com/how-to-uninstall-thoosje-sidebar-formerly-vista-sidebar-3-1-build-3012.htmlהתוכנה לא קיימת במחשב, ככה שלא יעזור להסיר אותה...
-
@שלומו-ש אמר בעזרה | אופציה מוזרה בתפריט ההקשר:
@מישהו12 תבדוק את הקישור הזה
http://www.uninstallhelps.com/how-to-uninstall-thoosje-sidebar-formerly-vista-sidebar-3-1-build-3012.htmlהתוכנה לא קיימת במחשב, ככה שלא יעזור להסיר אותה...
@מישהו12 אמר בעזרה | אופציה מוזרה בתפריט ההקשר:
@שלומו-ש אמר בעזרה | אופציה מוזרה בתפריט ההקשר:
@מישהו12 תבדוק את הקישור הזה
http://www.uninstallhelps.com/how-to-uninstall-thoosje-sidebar-formerly-vista-sidebar-3-1-build-3012.htmlהתוכנה לא קיימת במחשב, ככה שלא יעזור להסיר אותה...
להתקין שוב
ולהסיר עם ריבו -
@מישהו12 אמר בעזרה | אופציה מוזרה בתפריט ההקשר:
@שלומו-ש אמר בעזרה | אופציה מוזרה בתפריט ההקשר:
@מישהו12 תבדוק את הקישור הזה
http://www.uninstallhelps.com/how-to-uninstall-thoosje-sidebar-formerly-vista-sidebar-3-1-build-3012.htmlהתוכנה לא קיימת במחשב, ככה שלא יעזור להסיר אותה...
להתקין שוב
ולהסיר עם ריבו -
@a0533057932 אין לי מושג מאיפה היא הגיעה...
אגב, יש לי עוד משהו מוזר (בתפריט >חדש)

-
-
@מישהו12 מה זה הקובץ הזה ותוכנה להתקנה תתקין ותסיר את ההתקנה עם תוכנת ריבו כמו ש @a0533057932 אמר
-
@לעכשיו אמר בעזרה | אופציה מוזרה בתפריט ההקשר:
@מישהו12 סי קלינר יכול להועיל (תיקון רישום)
גם הגירסא החינמית מספיקה לכאורהלא עזר.
נ.ב-בתמיכה של מייקרוסופט אמרו לי שהוא לא כל כך מומלץ בנושא של ניקוי רישום. -
@מישהו12 אתה יכול להסיר אותם נקודתית דרך זה:
https://mitmachim.top/topic/21829/תגובה-למדריך-הוספת-פתיחת-קובץ-בתפריט-לחצן-הימני -
@משה-מזרחי אמר בעזרה | אופציה מוזרה בתפריט ההקשר:
@מישהו12
במדריך הזה יש לך הסבר איך להוסיף דברים
תוכל לעשות הפוך ולהסיר אותם משםלא, כי התוכנה לא מציגה (לפחות לא מצאתי) את מה שכבר קיים.
-
@משה-מזרחי נכון מאוד, אבל אני חושב שהתוכנה לא מביאה את מה שיש במחשב אלא דברים של התוכנה.
@מישהו12 תבדוק דרך זה ותעדכן אותי:
או זה:
תחפש את הקובץ ותבטל אותו כך:

-
@משה-מזרחי נכון מאוד, אבל אני חושב שהתוכנה לא מביאה את מה שיש במחשב אלא דברים של התוכנה.
@מישהו12 תבדוק דרך זה ותעדכן אותי:
או זה:
תחפש את הקובץ ותבטל אותו כך:

-
@משה-מזרחי נכון מאוד, אבל אני חושב שהתוכנה לא מביאה את מה שיש במחשב אלא דברים של התוכנה.
@מישהו12 תבדוק דרך זה ותעדכן אותי:
או זה:
תחפש את הקובץ ותבטל אותו כך:

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות