מניעת ניווט לדפדפן בC2 שאין לו חיבור USB דרך המובי
-
@אברהם-הקטן אתה לא צריך יישום של אופרה.. תתקין כל יישום שאתה קוצה, רק במניפסט שלו תרשום אופרה וכו'...
@אברהם-הקטן הנה, קח יישום שחתום כאופרה מיני...
conv_EUROPE.jar
תכניס אותו לפלאפון ותעדכן אם זה עזר..זה בעצם הקוד של המניפסט..
MIDlet-1: Operette, /i.png, Browser MIDlet-Data-Size: 25600 MIDlet-Description: Opera Mini MIDlet-Icon: /i.png MIDlet-Name: Operette MIDlet-Permissions: javax.microedition.io.Connector.http, javax.microe dition.content.ContentHandler MIDlet-Permissions-Opt: javax.microedition.io.Connector.socket,javax.m icroedition.io.Connector.file.write,javax.microedition.io.Connector.f ile.read,javax.microedition.io.Connector.sms,javax.wireless.messaging .sms.send MIDlet-Vendor: Opera MIDlet-Version: 5.2.55 MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0 MicroEdition-Handler-1: Browser, , , , MicroEdition-Handler-1-ID: com.opera.browser MicroEdition-Profile: MIDP-2.0 Operette-Cluster: p -
לאיפוא אני אמור להכניס אותו כי למקום בו הוא נמצא זה לא עזר

-
לאיפוא אני אמור להכניס אותו כי למקום בו הוא נמצא זה לא עזר

-
@אברהם-הקטן תשלח אותו דרך בלוטוס' ישירות למכשיר ללא התוכנה MOBIMB..
לאחר השליחה תפעיל את היישום, ואז נסה לפתוח קישור דרך אנשי קשר..@אלישי לא עזר
-
@אלישי לא עזר
-
אותו דבר
-
יש אפשרות לצרוב לו גירסא ע"י החיבור ללוח?
-
יש אפשרות לצרוב לו גירסא ע"י החיבור ללוח?
-
יש לך מושג מי עושה דברים כאלה או איך עושים את זה לבד
-
יש לך מושג מי עושה דברים כאלה או איך עושים את זה לבד
-
השאלה היא למי כן יש באיזור בב
-
@אברהם-הקטן תנסה את זה:
opera_mini.jarאני מעוניין להסיר את היישומים פייסבוק וטוויטר איך אני אמור ליצור קובץ שיאפשר לי למחוק?
תודה רבה
-
תכנס לתיקיה המסומנת באדום ותמחק את קבצי הJAR שלהם

-
תכנס לתיקיה המסומנת באדום ותמחק את קבצי הJAR שלהם

@אברהם-הקטן אמר במניעת ניווט לדפדפן בC2 שאין לו חיבור USB דרך המובי:
תכנס לתיקיה המסומנת באדום ותמחק את קבצי הJAR שלהם

אין לי שם קבצי JAR, יש רק אייקונים,
חפרתי בכל הקבצים שמופיעים שם.
@אלישי -
אני מעוניין להסיר את היישומים פייסבוק וטוויטר איך אני אמור ליצור קובץ שיאפשר לי למחוק?
תודה רבה
-
@יהודי-פשוט-וטוב מאיזה מכשיר פלאפון אתה רוצה להסיר את זה?
@אלישי אמר במניעת ניווט לדפדפן בC2 שאין לו חיבור USB דרך המובי:
@יהודי-פשוט-וטוב מאיזה מכשיר פלאפון אתה רוצה להסיר את זה?
NOKIA 208
ניסיתי לפי הקישור הנל, (שיניתי רק את השם)
ולא יכלתי למחוק את הישומים.... -
@יהודי-פשוט-וטוב מאיזה מכשיר פלאפון אתה רוצה להסיר את זה?
@אלישי אמר במניעת ניווט לדפדפן בC2 שאין לו חיבור USB דרך המובי:
@יהודי-פשוט-וטוב מאיזה מכשיר פלאפון אתה רוצה להסיר את זה?
לסיכום:
האם יש אפשרות להסיר ישומים בחיבור USB רגיל, די דחוף -
@אלישי אמר במניעת ניווט לדפדפן בC2 שאין לו חיבור USB דרך המובי:
@יהודי-פשוט-וטוב מאיזה מכשיר פלאפון אתה רוצה להסיר את זה?
לסיכום:
האם יש אפשרות להסיר ישומים בחיבור USB רגיל, די דחוף@יהודי-פשוט-וטוב אמר במניעת ניווט לדפדפן בC2 שאין לו חיבור USB דרך המובי:
לסיכום:
האם יש אפשרות להסיר ישומים בחיבור USB רגיל, די דחוףתתקין את הגירסא הכשרה שיש פה, זה בלי היישומים הללו לענ"ד
-
@אלישי אמר במניעת ניווט לדפדפן בC2 שאין לו חיבור USB דרך המובי:
@אברהם-הקטן אם יש לך קופסה עם חיבורי F-BUS תוכל לצרוב את זה...
איפה אפשר לקנות כזב קופסה?
-
@אלישי אמר במניעת ניווט לדפדפן בC2 שאין לו חיבור USB דרך המובי:
@אברהם-הקטן אם יש לך קופסה עם חיבורי F-BUS תוכל לצרוב את זה...
איפה אפשר לקנות כזב קופסה?
@כוספים-למשיח אמר במניעת ניווט לדפדפן בC2 שאין לו חיבור USB דרך המובי:
איפה אפשר לקנות כזב קופסה?
במוזאונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות