התקנת אפליקציית מערכת שהוסרה
-
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציית מערכת שהוסרה:
@משה-כהן לא ניתן להתקין אפליקציות שנחתמו למערכת בתוך יישום רגיל
זהו חשבתי שזה העניין עכשיו השאלה אם יש יישום של התקנת חבילות שיכול להצליח עם גישת רוט?
או דרך אחרת? -
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציית מערכת שהוסרה:
@משה-כהן לא ניתן להתקין אפליקציות שנחתמו למערכת בתוך יישום רגיל
זהו חשבתי שזה העניין עכשיו השאלה אם יש יישום של התקנת חבילות שיכול להצליח עם גישת רוט?
או דרך אחרת? -
@משה-כהן אתה יכול דרך root explorer להעתיק את הקובץ apk ישירות לתקיית app או איפה שזה היה במערכת
@יהודה-לוי אמר בהתקנת אפליקציית מערכת שהוסרה:
@משה-כהן אתה יכול דרך root explorer להעתיק את הקובץ apk ישירות לתקיית app או איפה שזה היה במערכת
משום מה הסייר לא מצליח להכניס קבצים לתיקייה app יש רוט והרשאה ל root explorer
-
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציית מערכת שהוסרה:
@משה-כהן הדרך הנכונה היא פשוט להכניס עם סייר שתומך רוט את הapk של היישום לתוך המערכת.
לא עזר. לא הצלחתי להכניס את הקובץ מערכת לשמ. קבצים אחרים כן.
@משה-כהן אמר בהתקנת אפליקציית מערכת שהוסרה:
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציית מערכת שהוסרה:
@משה-כהן הדרך הנכונה היא פשוט להכניס עם סייר שתומך רוט את הapk של היישום לתוך המערכת.
לא עזר. לא הצלחתי להכניס את הקובץ מערכת לשמ. קבצים אחרים כן.
יש פיתרון?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות