דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. עזרה הדדית - סמסונג
  5. יש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד

יש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - סמסונג
13 פוסטים 5 כותבים 375 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • I מנותק
    I מנותק
    ISASHR MAMAN
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    כזה
    https://he.aliexpress.com/item/1005002365032477.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.699d4c4dPHkOrK

    משה 144מ א G 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • I ISASHR MAMAN

      כזה
      https://he.aliexpress.com/item/1005002365032477.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.699d4c4dPHkOrK

      משה 144מ מנותק
      משה 144מ מנותק
      משה 144
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 144
      #2

      @isashr-maman
      לא שאני יודע לעזור לך לעשות את זה אבל יש 2 דרכים ובשביל שתיהם צריך ידע
      1: לערוך את ממשק המערכת SystemUI.Apk
      2: לשאוב את קובץ ה boot.img מהנגן, לעשות לו רוט, ואז להתקין אקספוד ו גראביטי בוקס.
      מסובך ודורש ידע

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • I ISASHR MAMAN

        כזה
        https://he.aliexpress.com/item/1005002365032477.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.699d4c4dPHkOrK

        א מנותק
        א מנותק
        אנדרואיד מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @isashr-maman אני יכול לנסות אם אתה רוצה

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אנדרואיד מומחה

          @isashr-maman אני יכול לנסות אם אתה רוצה

          ש מנותק
          ש מנותק
          שימי שימי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אנדרואיד-מומחה אמר ביש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד:

          @isashr-maman אני יכול לנסות אם אתה רוצה

          תעדכן אם אתה מצליח
          אני גם רוצה לקנות כזה נגן

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • I ISASHR MAMAN

            כזה
            https://he.aliexpress.com/item/1005002365032477.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.699d4c4dPHkOrK

            G מנותק
            G מנותק
            giter yid
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי giter yid
            #5

            @isashr-maman אולי תשתף את הציבור בניסיון על הנגן הזה.
            זה מעניין אותי כבר כמה חודשים.
            תודה

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש שימי שימי

              @אנדרואיד-מומחה אמר ביש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד:

              @isashr-maman אני יכול לנסות אם אתה רוצה

              תעדכן אם אתה מצליח
              אני גם רוצה לקנות כזה נגן

              א מנותק
              א מנותק
              אנדרואיד מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @שימי-שימי תביא את ה system ui

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • G giter yid

                @isashr-maman אולי תשתף את הציבור בניסיון על הנגן הזה.
                זה מעניין אותי כבר כמה חודשים.
                תודה

                א מנותק
                א מנותק
                אנדרואיד מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @giter-yid אמר ביש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד:

                אולי תשתף את הציבור בניסיון על הנגן הזה.
                זה מעניין אותי כבר כמה חודשים.

                לי יש ניסיון, מה אתה רוצה לדעת?

                G תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אנדרואיד מומחה

                  @giter-yid אמר ביש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד:

                  אולי תשתף את הציבור בניסיון על הנגן הזה.
                  זה מעניין אותי כבר כמה חודשים.

                  לי יש ניסיון, מה אתה רוצה לדעת?

                  G מנותק
                  G מנותק
                  giter yid
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי giter yid
                  #8

                  @אנדרואיד-מומחה איך הוא. המסך הבטריה האיכות OTG וכו' ואולי גם תמונות בגלל שבעלי אקספרס הם לא מראים תמונות אמיתיות.
                  תודה

                  א 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • G giter yid

                    @אנדרואיד-מומחה איך הוא. המסך הבטריה האיכות OTG וכו' ואולי גם תמונות בגלל שבעלי אקספרס הם לא מראים תמונות אמיתיות.
                    תודה

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אנדרואיד מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @giter-yid אמר ביש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד:

                    המסך הבטריה

                    מצוין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • G giter yid

                      @אנדרואיד-מומחה איך הוא. המסך הבטריה האיכות OTG וכו' ואולי גם תמונות בגלל שבעלי אקספרס הם לא מראים תמונות אמיתיות.
                      תודה

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אנדרואיד מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @giter-yid אמר ביש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד:

                      האיכות OTG

                      נראה לי לא עובד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • G giter yid

                        @אנדרואיד-מומחה איך הוא. המסך הבטריה האיכות OTG וכו' ואולי גם תמונות בגלל שבעלי אקספרס הם לא מראים תמונות אמיתיות.
                        תודה

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אנדרואיד מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @giter-yid אמר ביש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד:

                        תמונות בגלל שבעלי אקספרס הם לא מראים תמונות אמיתיות.

                        את זה אני לא יכול

                        G תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אנדרואיד מומחה

                          @giter-yid אמר ביש פה למישהו מידע איך עורכים סטטוס בר לנגן אנדראויד:

                          תמונות בגלל שבעלי אקספרס הם לא מראים תמונות אמיתיות.

                          את זה אני לא יכול

                          G מנותק
                          G מנותק
                          giter yid
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @אנדרואיד-מומחה למה?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • G giter yid

                            @אנדרואיד-מומחה למה?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אנדרואיד מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @giter-yid כי היה לי אותו ואין לי אותו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר