הזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?
-
אני מעונין להזמין את המכשיר הזה לחבר אליו קו בארץ [ולחסום וייפיי] האם זה מתאים לרשתות בארץ?
תודה -
אני מעונין להזמין את המכשיר הזה לחבר אליו קו בארץ [ולחסום וייפיי] האם זה מתאים לרשתות בארץ?
תודה@דוכי אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
אני מעונין להזמין את המכשיר הזה לחבר אליו קו בארץ [ולחסום וייפיי] האם זה מתאים לרשתות בארץ?
תודהתשאל את המוכר שם בצאט,
אגב, זה מכשיר נורא ישן שכבר הופסקו העדכונים והתמיכה בו. -
@דוכי אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
אני מעונין להזמין את המכשיר הזה לחבר אליו קו בארץ [ולחסום וייפיי] האם זה מתאים לרשתות בארץ?
תודהתשאל את המוכר שם בצאט,
אגב, זה מכשיר נורא ישן שכבר הופסקו העדכונים והתמיכה בו.@יושב-אהלים אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
@דוכי אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
אני מעונין להזמין את המכשיר הזה לחבר אליו קו בארץ [ולחסום וייפיי] האם זה מתאים לרשתות בארץ?
תודהתשאל את המוכר שם בצאט,
אגב, זה מכשיר נורא ישן שכבר הופסקו העדכונים והתמיכה בו.תודה.
חשבתי שהמומחים דפה ידעו יותר מהמוכר שם בסין, שלרוב התשובות שלהם לקוניות ומתחמקות.
אכן, ברור לי שזה מחודש, אין היום טלפונים כאלה חדשים.
אגב, מה יותר מומלץ מהמכשיר הזה, במחיר בסדר גודל כזה?
ושאלה נוספת -
זה מסובך להסיר וייפיי ולגייר אותו? -
@יושב-אהלים אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
@דוכי אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
אני מעונין להזמין את המכשיר הזה לחבר אליו קו בארץ [ולחסום וייפיי] האם זה מתאים לרשתות בארץ?
תודהתשאל את המוכר שם בצאט,
אגב, זה מכשיר נורא ישן שכבר הופסקו העדכונים והתמיכה בו.תודה.
חשבתי שהמומחים דפה ידעו יותר מהמוכר שם בסין, שלרוב התשובות שלהם לקוניות ומתחמקות.
אכן, ברור לי שזה מחודש, אין היום טלפונים כאלה חדשים.
אגב, מה יותר מומלץ מהמכשיר הזה, במחיר בסדר גודל כזה?
ושאלה נוספת -
זה מסובך להסיר וייפיי ולגייר אותו?@דוכי אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
זה מסובך להסיר וייפיי ולגייר אותו?
להסיר וויפי כן
לגייר אותו תלוי בגירסת אנדרואיד (אבל לפי הגרסא זה נראה כמו להכשיר יאנג
) -
@דוכי אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
זה מסובך להסיר וייפיי ולגייר אותו?
להסיר וויפי כן
לגייר אותו תלוי בגירסת אנדרואיד (אבל לפי הגרסא זה נראה כמו להכשיר יאנג
)@יושב-אהלים
לא ברורה לי ההלצה...
אכן זה נראה מכשיר יאנג, אבל מה הבעיה להכשיר אותו? -
@דוכי אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
זה מסובך להסיר וייפיי ולגייר אותו?
להסיר וויפי כן
לגייר אותו תלוי בגירסת אנדרואיד (אבל לפי הגרסא זה נראה כמו להכשיר יאנג
)@יושב-אהלים אמר בהזמנה מאליאקספרס - הסמסונג הזה יעבוד ברשתות בארץ?:
להסיר וויפי כן
זה בכלל לא מסובך אם אתה מתקין רוט אז אפשר בשניה למחוק את הוויפי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות