איך לאתחל/לאפס גלקסי s6 שננעל
-
@אבי-ים תוציא את הבטריה ואז תפעל לפי האופציה של איפוס מלא כאן: https://mitmachim.top/topic/6382/מדריך-לאיפוס-קוד-נעילה
@צדיק-תמים אמר באיך לאתחל/לאפס גלקסי s6 שננעל:
תוציא את הבטריה
הקושי שלי זה להגיע אליה אם אתה מכיר את המכשיר
-
@צדיק-תמים אמר באיך לאתחל/לאפס גלקסי s6 שננעל:
תוציא את הבטריה
הקושי שלי זה להגיע אליה אם אתה מכיר את המכשיר
-
@צדיק-תמים
ניסיתי 20 שניות וגם זה לא עזר
אני חושב שזה ככה בשביל להגן מפני מגניבות -
@צדיק-תמים
ניסיתי 20 שניות וגם זה לא עזר
אני חושב שזה ככה בשביל להגן מפני מגניבות -
@אבי-ים אמר באיך לאתחל/לאפס גלקסי s6 שננעל:
אני חושב שזה ככה בשביל להגן מפני מגניבות
לחיצה ארוכה על לחצן הפעלה+ווליום למטה.
קח בחשבון שגם אחרי איפוס יהיה לך להתמודד עם FRP -
@אבי-ים אמר באיך לאתחל/לאפס גלקסי s6 שננעל:
@שמואל הוא לא מכבה הוא רק מפעיל מחדש
אתה צריך מייד שהוא נכבה להחליף את הלחצנים לווליום למעלה+בית+הפעלה כדי להיכנס למצב שיחזור
-
@אבי-ים אמר באיך לאתחל/לאפס גלקסי s6 שננעל:
אני חושב שזה ככה בשביל להגן מפני מגניבות
לחיצה ארוכה על לחצן הפעלה+ווליום למטה.
קח בחשבון שגם אחרי איפוס יהיה לך להתמודד עם FRP -
@שמואל אמר באיך לאתחל/לאפס גלקסי s6 שננעל:
קח בחשבון שגם אחרי איפוס יהיה לך להתמודד עם FRP
מה זה?
שזה אומר שאיפוס לא עוזר לגמרי? -
@iva אמר באיך לאתחל/לאפס גלקסי s6 שננעל:
שזה אומר שאיפוס לא עוזר לגמרי?
זה אומר שאם גנבת את זה
תצרך לשאול את מי שלקחת לו את זה מה החשבון מייל שהיה במכשיר.
אבל אפשר לעקוף את זה לרוב. בעיקר במכשיר יחסית ישן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
