ווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא
-
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
ודברים אחרים כן.
איזה דברים אחרים? (תגיד דבר ספציפי)
תקרא למעלה נמאס לי לחזור על זה שוב ושוב.
-
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
ודברים אחרים כן.
איזה דברים אחרים? (תגיד דבר ספציפי)
תקרא למעלה נמאס לי לחזור על זה שוב ושוב.
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
-
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
אני כתבתי כמה פעמים בפורום, אם לא בנושא הזה אז באחרים.
תחפש. -
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
פה כתוב מה חדש
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
אפשר לחכות בסבלנות ל21.10 ולקבל את המהדורה הרשמית -
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
פה כתוב מה חדש
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
אפשר לחכות בסבלנות ל21.10 ולקבל את המהדורה הרשמית@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
ממתי נהיתי בודק בטא?
-
@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
ממתי נהיתי בודק בטא?
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
ממתי נהיתי בודק בטא?
אם אתה לא בודק בטא ולא רוצה לבדוק. ווינדוס 11 לא קשור אליך בנתיים
-
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
פה כתוב מה חדש
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
אפשר לחכות בסבלנות ל21.10 ולקבל את המהדורה הרשמית@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
פה כתוב מה חדש
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
אפשר לחכות בסבלנות ל21.10 ולקבל את המהדורה הרשמיתעוד 3 חודשים.
-
@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
פה כתוב מה חדש
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
אפשר לחכות בסבלנות ל21.10 ולקבל את המהדורה הרשמיתעוד 3 חודשים.
@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
פה כתוב מה חדש
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
אפשר לחכות בסבלנות ל21.10 ולקבל את המהדורה הרשמיתעוד 3 חודשים.
אכן
על פי ההדלפות זה אמור להיות מושק אז בזמן לחגי הנוצרים -
@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר
פה כתוב מה חדש
נ.ב אף אחד לא ביקש ממך להיות בודק בטא
אפשר לחכות בסבלנות ל21.10 ולקבל את המהדורה הרשמיתעוד 3 חודשים.
אכן
על פי ההדלפות זה אמור להיות מושק אז בזמן לחגי הנוצרים -
רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??
גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.
אשמח לפיתרון\מענה.
@מתחיל-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??
גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.
אשמח לפיתרון\מענה.
כנ''ל את הדיסק באנגלית הצלחתי אבל עם הדיסק בעברית לא הצלחתי
-
@מתחיל-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??
גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.
אשמח לפיתרון\מענה.
כנ''ל את הדיסק באנגלית הצלחתי אבל עם הדיסק בעברית לא הצלחתי
@סקרן-לדעת
כנראה שיש צורך באי אלו הגדרות בשביל שהדיסק יעלה.
משום מה לא זכינו לגלות אותם... -
@סקרן-לדעת
כנראה שיש צורך באי אלו הגדרות בשביל שהדיסק יעלה.
משום מה לא זכינו לגלות אותם...@מתחיל-מומחה
64 BIT
4 GB ראם
64 GB כונן
GPT
UEFI
מה מתוך אלו מוגדרים? -
@מתחיל-מומחה
64 BIT
4 GB ראם
64 GB כונן
GPT
UEFI
מה מתוך אלו מוגדרים?@a0533057932
עם איזה תוכנת צריבה על ה USB משתמשים פה המומחים בשביל לצרוב את הISO קובץ? RUFUS לא עובד משום מה ? -
@a0533057932
עם איזה תוכנת צריבה על ה USB משתמשים פה המומחים בשביל לצרוב את הISO קובץ? RUFUS לא עובד משום מה ? -
@חיים-כספי
אם לא רופוס אז יש לך את ונטוי כמודמני@הנני-העני
תודה רבה
אנסה -
https://fm.mitm.top/index.php/s/kQQdzW7e8jeptoe
לאור זה שיש כאלה שאינם מצליחם להפעיל את הISO הזה
הכין @bbn קובץ שעובד
https://fm.mitm.top/index.php/s/fcmZTCYRWPj9xFt
ותודה ל @KINGYOS על העלאה לשרת הפורוםהכין @bbn קובץ שעובד
https://fm.mitm.top/index.php/s/fcmZTCYRWPj9xFtתודה ל @יושב-אהלים על היוזמה להלעות את זה
-
הכין @bbn קובץ שעובד
https://fm.mitm.top/index.php/s/fcmZTCYRWPj9xFtתודה ל @יושב-אהלים על היוזמה להלעות את זה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות