נגן אנדרואיד המלצה!
-
-
@אהרן-שובקס זה בלי סים.....
אני מחפש נגן אנדרואיד דווקא עם איכות מסך ובטריה טובה -
@אברך-פשוט יש לי נגן של החברה הזו. איכותי מאוד גם ברמת החומר וגם ברמת הביצועים. הגיע אפילו עם מגן סיליקון ומגן מסך.
-
@אברך-פשוט יש לי נגן של החברה הזו. איכותי מאוד גם ברמת החומר וגם ברמת הביצועים. הגיע אפילו עם מגן סיליקון ומגן מסך.
-
@אברך-פשוט קוראים לזה היום נגן ללא שם
-
@אברך-פשוט קוראים לזה היום נגן ללא שם
-
@אברך-פשוט כיום 150 בבאזר המציאות
-
@אברך-פשוט כיום 150 בבאזר המציאות
-
@אברך-פשוט יש פה ערבוב, הם עברו לדבר על נגן אחר של רויזו ולא על הנגן שאתה מדבר.
לגופו של נגן, יש דגם דומה ששמתי עליו עין אבל עוד לא הזמנתי... -
@אברך-פשוט יש פה ערבוב, הם עברו לדבר על נגן אחר של רויזו ולא על הנגן שאתה מדבר.
לגופו של נגן, יש דגם דומה ששמתי עליו עין אבל עוד לא הזמנתי... -
@אברך-פשוט אני צריך נגן לנהיגה. אני מסופק אם זה יהיה לי יותר טוב מהדגם הפרקטי שיש לי כיום (x50)
-
@אברך-פשוט אני צריך נגן לנהיגה. אני מסופק אם זה יהיה לי יותר טוב מהדגם הפרקטי שיש לי כיום (x50)
-
@אברך-פשוט לא
-
@אברך-פשוט אמר בנגן אנדרואיד המלצה!:
מישהו מכיר מנסיון את הנגן הזה או את האיכות של החברה הזו?!

אפשר קישור לנגן?
-
@אברך-פשוט אמר בנגן אנדרואיד המלצה!:
מישהו מכיר מנסיון את הנגן הזה או את האיכות של החברה הזו?!

אפשר קישור לנגן?
-
@אברך-פשוט הזמנתי אותו!

אעדכן פה שיגיע, לתועלת החברים! -
@אברך-פשוט הזמנתי אותו!

אעדכן פה שיגיע, לתועלת החברים!@אברך-פשוט אמר בנגן אנדרואיד המלצה!:
@אברך-פשוט הזמנתי אותו!

אעדכן פה שיגיע, לתועלת החברים!אני גם רוצה כזה.
אני רוצה אבל עם עברית -
@אברך-פשוט זה בעברית ?
-
@אברך-פשוט זה בעברית ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות