פתאום הדפדפן במחשב הפסיק לעבוד?
-
יש לי מחשב המסונן על ידי נתיב ועל מודם סלולארי עם סים נטפרי.
עד עכשיו הכל עבד אבל מהצהריים הדפדפן לא עובד. תכונות אחרות שעובדות על רשת כן עובדות (התחברות מרחוק- לא של WINDOWS).
ניסיתי גם בכרום וגם באדג' ובשניהם כתוב שאין חיבור. -
יש לי מחשב המסונן על ידי נתיב ועל מודם סלולארי עם סים נטפרי.
עד עכשיו הכל עבד אבל מהצהריים הדפדפן לא עובד. תכונות אחרות שעובדות על רשת כן עובדות (התחברות מרחוק- לא של WINDOWS).
ניסיתי גם בכרום וגם באדג' ובשניהם כתוב שאין חיבור. -
@חייםבמים12 המחשב מראה לך שיש אינטרנט?
מה כתוב בדיוק בכרום?@levi-h המחשב מראה שיש אינטרנט ובכרום כתוב ש"לא ניתן לגשת לאתר הזה" (כמובן שניסיתי על הרבה אתרים ובכולם אותו דבר)
-
@levi-h המחשב מראה שיש אינטרנט ובכרום כתוב ש"לא ניתן לגשת לאתר הזה" (כמובן שניסיתי על הרבה אתרים ובכולם אותו דבר)
-
@חייםבמים12 תעודת אבטחה מותקנת במחשב?
הוא נותן לך לגשת לאתר של נתיב / נטפרי?@levi-h מותקנות תעודות. עד הצהריים זה עבד.
והוא לא נותן לגשת לנתיב. -
@levi-h מותקנות תעודות. עד הצהריים זה עבד.
והוא לא נותן לגשת לנתיב. -
@חייםבמים12 מחשבון אחר במחשב עובד?
@levi-h לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות