איך אפשר לשמור באונקי קישוריות
-
@חיים-החכם תפרט מה אתה מתכוון!
-
@חיים-החכם אתה לוחץ קליק ימני על הקישור ואז שמירת קישור בשם
-
@חיים-החכם אמר באיך אפשר לשמור באונקי קישוריות:
רוצה לשמור קישור באונקי
אתה לוחץ על דף האיטרנט קונטרול + S ,בוחר איפוא לשמור וזה נשמר לך!
(ויכולים גם ע"י שתפתח דף וורד או כל דבר ותשמור שם קישור בשם איך שתקרא לזה.
וכשאתה רוצה לפתוח הקישור תוכל כמו תמיד בוורד ע"י הקשה קונטרול + העכבר .)
בהצלחה. -
@חיים-החכם אמר באיך אפשר לשמור באונקי קישוריות:
רוצה לשמור קישור באונקי
אתה לוחץ על דף האיטרנט קונטרול + S ,בוחר איפוא לשמור וזה נשמר לך!
(ויכולים גם ע"י שתפתח דף וורד או כל דבר ותשמור שם קישור בשם איך שתקרא לזה.
וכשאתה רוצה לפתוח הקישור תוכל כמו תמיד בוורד ע"י הקשה קונטרול + העכבר .)
בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות