עזרה | איפה נמצא הסמל של תפריט ההתחל בוינדוס XP?
-
@יוסי-הגאון אני צריך בעברית.
@מישהו12 אמר בעזרה | איפה נמצא הסמל של תפריט ההתחל בוינדוס XP?:
@יוסי-הגאון אני צריך בעברית.
זה כבר לא בעיה (לגרפיקאי)

-
@מישהו12 אמר בעזרה | איפה נמצא הסמל של תפריט ההתחל בוינדוס XP?:
@יוסי-הגאון אני צריך בעברית.
זה כבר לא בעיה (לגרפיקאי)

-
@יוסי-הגאון אני צריך בעברית.
-
@ילדנזק אמר בעזרה | איפה נמצא הסמל של תפריט ההתחל בוינדוס XP?:
@מישהו12 אז זה השאלה (מה קודם הציור או הכיתוב) או שאני עדיין לא הבנתי
לא הבנת
-
@מישהו12 עיין כאן
https://www.google.com/search?q=לוגו+ווינדוס+XP+התחל&tbm=isch&ved=2ahUKEwir-67KlrjxAhUEyLsIHTn3CkgQ2-cCegQIABAA&oq=לוגו+ווינדוס+XP+התחל&gs_lcp=CgNpbWcQA1DpEFjaHGDBH2gAcAB4AIABAIgBAJIBAJgBBqABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=mZ_YYOvKHYSQ7_UPue6rwAQ&bih=881&biw=1280&safe=active -
@מישהו12 עיין כאן
https://www.google.com/search?q=לוגו+ווינדוס+XP+התחל&tbm=isch&ved=2ahUKEwir-67KlrjxAhUEyLsIHTn3CkgQ2-cCegQIABAA&oq=לוגו+ווינדוס+XP+התחל&gs_lcp=CgNpbWcQA1DpEFjaHGDBH2gAcAB4AIABAIgBAJIBAJgBBqABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=mZ_YYOvKHYSQ7_UPue6rwAQ&bih=881&biw=1280&safe=active -
@יוסי-הגאון לא עוזר.תודה.
-
@מישהו12 הוא מאוחסן בתוך הקובץ C:\Windows\explorer.exe
פתח אותו עם restorator הוא כמה מהקבצים בתקיית Bitmap -
@menis אמר בעזרה | איפה נמצא הסמל של תפריט ההתחל בוינדוס XP?:
@מישהו12 הוא מאוחסן בתוך הקובץ C:\Windows\explorer.exe
פתח אותו עם restorator הוא כמה מהקבצים בתקיית Bitmapאין לי את התוכנה הזו... מישהו יכול להעלות לי את הקובץ? תודה.
-
-
@menis אמר בעזרה | איפה נמצא הסמל של תפריט ההתחל בוינדוס XP?:
@מישהו12 הוא מאוחסן בתוך הקובץ C:\Windows\explorer.exe
פתח אותו עם restorator הוא כמה מהקבצים בתקיית Bitmapאין לי את התוכנה הזו... מישהו יכול להעלות לי את הקובץ? תודה.
-
@menis אמר בעזרה | איפה נמצא הסמל של תפריט ההתחל בוינדוס XP?:
@מישהו12 קשה להאמין שמישהו פה יחזיק XP
יש כאלה על מכונה וירטואלית
וגם יש משתמשים- שאמרו לי שיש להם עדיין XP
-
@מישהו12 הוא מאוחסן בתוך הקובץ C:\Windows\explorer.exe
פתח אותו עם restorator הוא כמה מהקבצים בתקיית Bitmap
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

