אני לא מצליח להטעין את הסמסונג שלי
-
כשאני מנסה להטעין הוא כותב לי 'לא ניתן לטעון את המכשיר. ודא שאתה משתמש בסוללה ובמטען המתאימים להתקני סמסונג וכי המכשיר שלך מחובר למטען באופן תקין'.אשמח לשמוע פתרון אם מישהו מכיר את הבעייה
-
כשאני מנסה להטעין הוא כותב לי 'לא ניתן לטעון את המכשיר. ודא שאתה משתמש בסוללה ובמטען המתאימים להתקני סמסונג וכי המכשיר שלך מחובר למטען באופן תקין'.אשמח לשמוע פתרון אם מישהו מכיר את הבעייה
@שלום-שלום-0 איזה מכשיר?
-
@שלום-שלום-0 איזה מכשיר?
@קינג-קומפיוטר יאנג 2
-
@קינג-קומפיוטר יאנג 2
@שלום-שלום-0 תנסה להשתמש אם מטען יותר חזק
-
כשאני מנסה להטעין הוא כותב לי 'לא ניתן לטעון את המכשיר. ודא שאתה משתמש בסוללה ובמטען המתאימים להתקני סמסונג וכי המכשיר שלך מחובר למטען באופן תקין'.אשמח לשמוע פתרון אם מישהו מכיר את הבעייה
@שלום-שלום-0 ניקוי השק"ט עם אלכוהול אמור לעזור
-
@שלום-שלום-0 ניקוי השק"ט עם אלכוהול אמור לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות