יצירת תווית באנשי קשר לא מופיעה בתיבת הג'ימייל
-
יצרתי תווית באנשי קשר כדי שאוכל 'ללקט' את כתובת מייל לפי נושא,
אבל זה לא מופיע בתיבת מייל.
כמו כן, עשיתי תווית בתיבת מייל והיא לא מופיעה באנשי קשר...(האמת שכל המטרה שלי זה לשלוח בבת אחת מיילים להרבה אנשים שפנו אלי,
ומצד שני לא לכל האנשים שפנו אלי אי פעם...
למען הסדר הטוב אפתח על כך שרשור נפרד.) -
יצרתי תווית באנשי קשר כדי שאוכל 'ללקט' את כתובת מייל לפי נושא,
אבל זה לא מופיע בתיבת מייל.
כמו כן, עשיתי תווית בתיבת מייל והיא לא מופיעה באנשי קשר...(האמת שכל המטרה שלי זה לשלוח בבת אחת מיילים להרבה אנשים שפנו אלי,
ומצד שני לא לכל האנשים שפנו אלי אי פעם...
למען הסדר הטוב אפתח על כך שרשור נפרד.)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות