הפלאפון דורש פרמוט לכרטיס מיקרו
-
דחוף דחוף!!!!!
יש לי כרטיס מיקרו עם מלא חומר, ואני לא מצליח לפתוח אותו עכשיו, הוא כותב שדרוש פרמוט, (כנראה עקב הוצאה לא מתוכננת של הכרטיס מהפלאפון) יש מה לעשות??????????? -
דחוף דחוף!!!!!
יש לי כרטיס מיקרו עם מלא חומר, ואני לא מצליח לפתוח אותו עכשיו, הוא כותב שדרוש פרמוט, (כנראה עקב הוצאה לא מתוכננת של הכרטיס מהפלאפון) יש מה לעשות???????????@דובדבן-מדובדבן איזה פלאפון?
והאם במחשב זה גם כותב לפרמט? -
דחוף דחוף!!!!!
יש לי כרטיס מיקרו עם מלא חומר, ואני לא מצליח לפתוח אותו עכשיו, הוא כותב שדרוש פרמוט, (כנראה עקב הוצאה לא מתוכננת של הכרטיס מהפלאפון) יש מה לעשות???????????@דובדבן-מדובדבן תנסה במחשב
-
דחוף דחוף!!!!!
יש לי כרטיס מיקרו עם מלא חומר, ואני לא מצליח לפתוח אותו עכשיו, הוא כותב שדרוש פרמוט, (כנראה עקב הוצאה לא מתוכננת של הכרטיס מהפלאפון) יש מה לעשות??????????? -
@דובדבן-מדובדבן תנסה במחשב
@בראשית כן גם במחשב הוא לא פותח
-
@בראשית כן גם במחשב הוא לא פותח
@דובדבן-מדובדבן תמונה מניהול דיסקים
-
דחוף דחוף!!!!!
יש לי כרטיס מיקרו עם מלא חומר, ואני לא מצליח לפתוח אותו עכשיו, הוא כותב שדרוש פרמוט, (כנראה עקב הוצאה לא מתוכננת של הכרטיס מהפלאפון) יש מה לעשות???????????@דובדבן-מדובדבן כבר דובר על נושא זה רבות... אפשר ע"י חיפוש גוגל "לשחזר כרטיס" (אם אפשר עדיין...)
-
מ מגדלים נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות