גרסה לנוקיה 208
-
@יוסל-ה-0 כשחיברת את הטלפון למחשב הוא הביא לך רשימה של הקבצים?
-
@zalmensmok מי הביא המחשב או הפלאפון
@יוסל-ה-0 המחשב
-
@יוסל-ה-0 עם מה?
-
@יוסל-ה-0 המחשב
-
@העזרן-הראשי עם מה שהורדתי מהקישור
@יוסל-ה-0 תשים אותו איפה שכל הקבצים שם
-
@העזרן-הראשי עם מה שהורדתי מהקישור
@יוסל-ה-0 שנייה אחת אתה פתחת את התוכנה [mobib]?
והוא זיהה לך את הטלפון? -
@יוסל-ה-0 שנייה אחת אתה פתחת את התוכנה [mobib]?
והוא זיהה לך את הטלפון? -
@יוסל-ה-0 תשים אותו איפה שכל הקבצים שם
-
@zalmensmok לא הוא רק הביא את הפלאפון במחשב זה
@יוסל-ה-0 סליחה אתה צריך לעבוד לפי ההוראות שיש לך בקישור ש @העזרן-הראשי הביא לך כדי שהמחשב בכלל יקלוט לך את הטלפון
-
@יוסל-ה-0 סליחה אתה צריך לעבוד לפי ההוראות שיש לך בקישור ש @העזרן-הראשי הביא לך כדי שהמחשב בכלל יקלוט לך את הטלפון
@zalmensmok נכון רק שהוא לא הבין מה שכתוב שם אז אני מנסה להסביר לו
-
@יוסל-ה-0 סליחה אתה צריך לעבוד לפי ההוראות שיש לך בקישור ש @העזרן-הראשי הביא לך כדי שהמחשב בכלל יקלוט לך את הטלפון
-
@העזרן-הראשי ואז
@יוסל-ה-0 חכה... המחשב קלט או לא
כי אם הוא לא קלט אז... זה לא עוזר מה שאני מסביר לך עכשיו -
@יוסל-ה-0 חכה... המחשב קלט או לא
כי אם הוא לא קלט אז... זה לא עוזר מה שאני מסביר לך עכשיו -
@zalmensmok הוא הביא רק קישור בשביל להוריד משהו הוא לא הביא עוד קישור העזרן אם תוכל להביא אותו תודה רבה
-
-
@העזרן-הראשי הקישור בעיתי שלח אותו עוד פעם
@יוסל-ה-0 תקנתי
-
@יוסל-ה-0 תקנתי
-
@העזרן-הראשי למה המחשב לא נותן לי להוריד אותו
-
@יוסל-ה-0 שנייה אחת אתה פתחת את התוכנה [mobib]?
והוא זיהה לך את הטלפון?@zalmensmok אמר בגרסה לנוקיה 208:
@יוסל-ה-0 שנייה אחת אתה פתחת את התוכנה [mobib]?
והוא זיהה לך את הטלפון?איך אני יודע אם הוא זיהה לי את הפלאפון ואיך מחליפים את הקובץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות