גרסה לנוקיה 208
-
@יוסל-ה-0 הורדת את זה:

?? -
@יוסל-ה-0 יופי, זה עבד לך? המחשב שלך זיהה את זה?
-
@יוסל-ה-0 יופי, זה עבד לך? המחשב שלך זיהה את זה?
-
@העזרן-הראשי זה נפתח במחשב אבל בה עושים הלאה
@יוסל-ה-0 יופי, עכשיו תצלם מסך של הקובץ הזה
-
@יוסל-ה-0 יופי, עכשיו תצלם מסך של הקובץ הזה
-
@העזרן-הראשי מה זאת אומרת איך לצלם מסך כשהתוכנה פתוחה ואיך מצלמים עם מחשב
-
@העזרן-הראשי מה זאת אומרת איך לצלם מסך כשהתוכנה פתוחה ואיך מצלמים עם מחשב
@יוסל-ה-0 אתה יודע אנגלית?
-
@יוסל-ה-0 אתה יודע אנגלית?
-
@יוסל-ה-0 אתה יודע אנגלית?
@zalmensmok מה הקשר?
-
-
@העזרן-הראשי ומה לעשות עם זה
@יוסל-ה-0 עם מה?
-
@zalmensmok קצת כן
@יוסל-ה-0 כשחיברת את הטלפון למחשב הוא הביא לך רשימה של הקבצים?
-
@zalmensmok מה הקשר?
@העזרן-הראשי ככה אתה יודע איך לערוך את הקובץ של התפריט
אם אתה לא יודע אנגלית זה הרבה יותר מסובך לערוך אותו מה זה כל שורה -
@יוסל-ה-0 כשחיברת את הטלפון למחשב הוא הביא לך רשימה של הקבצים?
-
@zalmensmok מי הביא המחשב או הפלאפון
@יוסל-ה-0 המחשב
-
@יוסל-ה-0 עם מה?
-
@יוסל-ה-0 המחשב
-
@העזרן-הראשי עם מה שהורדתי מהקישור
@יוסל-ה-0 תשים אותו איפה שכל הקבצים שם
-
@העזרן-הראשי עם מה שהורדתי מהקישור
@יוסל-ה-0 שנייה אחת אתה פתחת את התוכנה [mobib]?
והוא זיהה לך את הטלפון? -
@יוסל-ה-0 שנייה אחת אתה פתחת את התוכנה [mobib]?
והוא זיהה לך את הטלפון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות