עזרה-דחיפת קובץ בISO
-
@שמח-לעזור תקליק קליק ימני על ה ISO שאתה רוצה לערוך ותחליף את הקובץ שרצית ותלחץ SAVE
-
@sxsx אני רציתי לדחוף קובץ זאת אומרת שכשהוא גומר להתקין את WIN הוא רואה בשולחן עבודה קובץ
@שמח-לעזור אמר בעזרה-דחיפת קובץ בISO:
@sxsx אני רציתי לדחוף קובץ זאת אומרת שכשהוא גומר להתקין את WIN הוא רואה בשולחן עבודה קובץ
לכאורה יש לזה תוכנות אחרות שעושות זאת
צריך לערוך את קובץ הINSTALL.WIN -
@sxsx אני רציתי לדחוף קובץ זאת אומרת שכשהוא גומר להתקין את WIN הוא רואה בשולחן עבודה קובץ
@שמח-לעזור אולי אתה מחפש משהו בסגנון הזה?
https://tchumim.com/topic/2257/מדריך-יצירת-התקנת-מערכת-הפעלה-מותאמת-אישית
אך זה נראה לי תהליך מעט מורכב.. -
@שמח-לעזור אולי אתה מחפש משהו בסגנון הזה?
https://tchumim.com/topic/2257/מדריך-יצירת-התקנת-מערכת-הפעלה-מותאמת-אישית
אך זה נראה לי תהליך מעט מורכב..@bbn אמר בעזרה-דחיפת קובץ בISO:
@שמח-לעזור אולי אתה מחפש משהו בסגנון הזה?
https://tchumim.com/topic/2257/מדריך-יצירת-התקנת-מערכת-הפעלה-מותאמת-אישית
אך זה נראה לי תהליך מעט מורכב..https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1623140395665-ntlite_setup_x64.exe
-
@bbn אמר בעזרה-דחיפת קובץ בISO:
@שמח-לעזור אולי אתה מחפש משהו בסגנון הזה?
https://tchumim.com/topic/2257/מדריך-יצירת-התקנת-מערכת-הפעלה-מותאמת-אישית
אך זה נראה לי תהליך מעט מורכב..https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1623140395665-ntlite_setup_x64.exe
-
פוסט זה נמחק!
-
@שמח-לעזור אמר בעזרה-דחיפת קובץ בISO:
@sxsx אני רציתי לדחוף קובץ זאת אומרת שכשהוא גומר להתקין את WIN הוא רואה בשולחן עבודה קובץ
לכאורה יש לזה תוכנות אחרות שעושות זאת
צריך לערוך את קובץ הINSTALL.WIN@a0533057932 איך אני עורך את הקובץ?
-
@a0533057932 איך אני עורך את הקובץ?
-
@a0533057932 ועכשיו מה אני עושה?
-
@a0533057932 ועכשיו מה אני עושה?
@שמח-לעזור אמר בעזרה-דחיפת קובץ בISO:
@a0533057932 ועכשיו מה אני עושה?
עורך את קובץ הISO ע"י התוכנה
תעבור על האופציות שלה
ועל האתר שלה
יש לו פורום פעיל אאל"ט -
@שמח-לעזור אמר בעזרה-דחיפת קובץ בISO:
@a0533057932 ועכשיו מה אני עושה?
עורך את קובץ הISO ע"י התוכנה
תעבור על האופציות שלה
ועל האתר שלה
יש לו פורום פעיל אאל"ט -
@שמח-לעזור אמר בעזרה-דחיפת קובץ בISO:
@a0533057932 ועכשיו מה אני עושה?
עורך את קובץ הISO ע"י התוכנה
תעבור על האופציות שלה
ועל האתר שלה
יש לו פורום פעיל אאל"ט@a0533057932
כאן רואים שיש כאן USERS
ואצלי אין

איך אני מוסיף את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות