עזרה | בתצוגת Windows
-
אתמול בלילה ווינדאוס העבירו עידכון במחשב שלי, והכל השתנה לי בצורה מעצבנת, רציתי לשאול האם אפשר להחזיר את המצב לקדמותו.
דוג', בתיקיית הורדות הוא מסדר לי את כל התצוגה לפי א' ב' ו- A B

אשמח לעזרה.
-
@צוות-פיקוח-0 אמר בעזרה | בתצוגת Windows:
@ירושלים-שלי תנסה ב'מיין לפי'.
לא עוזר.
(יש לציין שבתיקיות אחרות זה לא ככה!).
@ירושלים-שלי לחצן ימיני וכנסו ל'קבץ לפי' ותבטלו

-
@צוות-פיקוח-0 אמר בעזרה | בתצוגת Windows:
@ירושלים-שלי תנסה ב'מיין לפי'.
לא עוזר.
(יש לציין שבתיקיות אחרות זה לא ככה!).
-
@צוות-פיקוח-0 אמר בעזרה | בתצוגת Windows:
@ירושלים-שלי תנסה ב'מיין לפי'.
לא עוזר.
(יש לציין שבתיקיות אחרות זה לא ככה!).
@ירושלים-שלי לחצן ימיני וכנסו ל'קבץ לפי' ותבטלו

-
@ירושלים-שלי לחצן ימיני וכנסו ל'קבץ לפי' ותבטלו

@bbn תודה רבה רבה רבה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות