שאלה על מיזוג גירסאות וארכיטקטורות
-
https://mitmachim.top/topic/24817/מדריך-איך-למזג-גירסאות-וארכיטקטורות-להתקנת-מערכת-הפעלה
אם אני צורב את הISO מספיק לי דיסק און קי של 16 גיגה או צריך יותר? -
https://mitmachim.top/topic/24817/מדריך-איך-למזג-גירסאות-וארכיטקטורות-להתקנת-מערכת-הפעלה
אם אני צורב את הISO מספיק לי דיסק און קי של 16 גיגה או צריך יותר?@שמח-לעזור תעיין שם בתמונות זה נראה שלוקח 30 ג'יגה
-
@שמח-לעזור תעיין שם בתמונות זה נראה שלוקח 30 ג'יגה
-
@שמח-לעזור ככה נראה שם בתמונות, תראה
-
@שמח-לעזור ככה נראה שם בתמונות, תראה
-
@XKCUSET ממש ממש לא!
הגודל שראית זה מחיצה שהקציתי לאחרי ההתקנה
@שמח-לעזור לפי מה שאתה בוחר למזג אז אתה צריך גדול של אחסון בהתאם.
למשל:
במדריך חיברתי ווינדוס 10 עם 7 והקובץ שוקל באיזור ה - 7 גי'יה אז מספיק אונקי עם 16 גי'גה@kingyos מנסיוני הדל יש סיכוי שיתקע באמצע הצריבה ויכשל ועדיף 32 GB, עד 4 אכן מספיק 16
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
