לימוד java באופן עצמאי !!!
-
@פרוזי אמר בלימוד java באופן עצמאי !!!:
שלום לכולם אני הייתי מעונין לנסות ללמוד לכתוב קצת בתוכנת java !!!
JAVA זה לא תוכנה אלא שפת תכנות.
כאן יש לך קורסים טובים (מצגות) על JAVA ועל עוד שפות תכנות.
יש שם גם מבוא לתכנות הייתי ממליץ לך לעבור עליו בהתחלה. -
פוסט זה נמחק!
-
@davd אמר בלימוד java באופן עצמאי !!!:
@אינטרקום אני נרשמתי וזה חינם
אני רואה שצריך לכתוב שם האם אני מורה או סטודנט!
ואני לא זה ולא זה !!!
מה לעשות???@פרוזי תמציא, הכל בסדר. בדקתי.
-
@פרוזי תמציא, הכל בסדר. בדקתי.
@אליעזר-לוי אמר בלימוד java באופן עצמאי !!!:
@פרוזי תמציא, הכל בסדר. בדקתי.
עדיף להמציא מורה או סטודנט ??

-
@אליעזר-לוי אמר בלימוד java באופן עצמאי !!!:
@פרוזי תמציא, הכל בסדר. בדקתי.
עדיף להמציא מורה או סטודנט ??

-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@אליעזר-לוי אמר בלימוד java באופן עצמאי !!!:
@פרוזי תמציא, הכל בסדר. בדקתי.
עדיף להמציא מורה או סטודנט ??
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות