מסך המחשב לא נכבה - עזרה
-
תמיד שהיתי סוגר את מכסה הנייד המסך היה נכבה קצת לפני סוף הסגירה (ולא הולך לישון כי הגדרתי שלא יישן ע"י סגירת המכסה)
ועכשיו גם בסגירה מלאה הוא לא מכבה -
תמיד שהיתי סוגר את מכסה הנייד המסך היה נכבה קצת לפני סוף הסגירה (ולא הולך לישון כי הגדרתי שלא יישן ע"י סגירת המכסה)
ועכשיו גם בסגירה מלאה הוא לא מכבה@שעטנ-ז-ג-ץ תנסה לראות בלוח הבקרה מה מוגדר על סגירת מכסה
-
תמיד שהיתי סוגר את מכסה הנייד המסך היה נכבה קצת לפני סוף הסגירה (ולא הולך לישון כי הגדרתי שלא יישן ע"י סגירת המכסה)
ועכשיו גם בסגירה מלאה הוא לא מכבה@שעטנ-ז-ג-ץ עשית עדכון ווינדוס לאחרונה ?
-
תמיד שהיתי סוגר את מכסה הנייד המסך היה נכבה קצת לפני סוף הסגירה (ולא הולך לישון כי הגדרתי שלא יישן ע"י סגירת המכסה)
ועכשיו גם בסגירה מלאה הוא לא מכבה@שעטנ-ז-ג-ץ ייתכן שהגדרת תוכנית חשמל מקסימלית.
תנסה לשנות את תוכניות צריכת החשמל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות