הגדרת מקש שיכתוב את כתובת המייל שלי
-
@שלומפער אמר בהגדרת מקש שיכתוב את כתובת המייל שלי:
האם שייך להגדיר בווינדוס כפתור שכאשר אלחץ עעליו אז הוא ירשום את כתובת המייל שלי
הלוואי
יש אפשרות ע"י מאקרו כמו תוכנת MacroRecorder
אח"כ לעשות לו קיצור דרך בשלחן העבודה
ולהגדיר שמקש למשל F5 מפעיל את הקיצור דרך של ה EXE ודו"ק -
@שלומפער אמר בהגדרת מקש שיכתוב את כתובת המייל שלי:
האם שייך להגדיר בווינדוס כפתור שכאשר אלחץ עעליו אז הוא ירשום את כתובת המייל שלי
הלוואי
יש אפשרות ע"י מאקרו כמו תוכנת MacroRecorder
אח"כ לעשות לו קיצור דרך בשלחן העבודה
ולהגדיר שמקש למשל F5 מפעיל את הקיצור דרך של ה EXE ודו"קוכמדו' שיש אפשרות גם ע"י תוכנות HOTKEYS למיניהם ועי'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות