הסרת דרייברים
-
מישהו יודע איך אפשר לבצע ניקוי של דרייברים לגמרי מהמחשב בצורה עמוקה?
(מעבר לדייברים שמותקנים כקובץ התקנה שאותם ניתן להסיר עם רופוס)
הפקודה SysPrep טובה לזה, או שהיא מסירה עוד דברים בנוסף לדרייברים?@aaaa לא כ"כ מבין למה אתה מודאג מהדרייברים ס"ה אם יהיה בעיה תמיד תוכל לעדכן דרייברים ואלו הקיימים לא חייבים להפריע ובמידה וכן תסיר ידנית מSYSTEM32
-
@aaaa לא כ"כ מבין למה אתה מודאג מהדרייברים ס"ה אם יהיה בעיה תמיד תוכל לעדכן דרייברים ואלו הקיימים לא חייבים להפריע ובמידה וכן תסיר ידנית מSYSTEM32
-
מישהו יודע איך אפשר לבצע ניקוי של דרייברים לגמרי מהמחשב בצורה עמוקה?
(מעבר לדייברים שמותקנים כקובץ התקנה שאותם ניתן להסיר עם רופוס)
הפקודה SysPrep טובה לזה, או שהיא מסירה עוד דברים בנוסף לדרייברים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות