אנדרואיד גרסה ישנה
-
תפילון אכן רץ על זה אך לגבי גוגל פליי לכן רציתי קודם כל דפדפן כרום כ י כרגע אין במכשיר שום ישום או דפדפן
@יהושע-זופניק אמר באנדרואיד גרסה ישנה:
תפילון אכן רץ על זה אך לגבי גוגל פליי לכן רציתי קודם כל דפדפן כרום כ י כרגע אין במכשיר שום ישום או דפדפן
אני חוזר ואומר, גירסאת האנדרואיד הזו ממש בעייתית, זה ממש ממש ישן.
כל היישומים כבר לא מתאמים -
@יהושע-זופניק אמר באנדרואיד גרסה ישנה:
תפילון אכן רץ על זה אך לגבי גוגל פליי לכן רציתי קודם כל דפדפן כרום כ י כרגע אין במכשיר שום ישום או דפדפן
אני חוזר ואומר, גירסאת האנדרואיד הזו ממש בעייתית, זה ממש ממש ישן.
כל היישומים כבר לא מתאמים -
כן
-
-
באמת תודה על העזרה אך אני מוגן נתיב ואיני יכול להוריד מהלינקים יש לקבל את מורד לדרייב או משהו כזה
-
באמת תודה על העזרה אך אני מוגן נתיב ואיני יכול להוריד מהלינקים יש לקבל את מורד לדרייב או משהו כזה
@יהושע-זופניק אמר באנדרואיד גרסה ישנה:
באמת תודה על העזרה אך אני מוגן נתיב ואיני יכול להוריד מהלינקים יש מצב לקבל את זה מורד לדרייב או משהו כזה
-
@יהושע-זופניק אמר באנדרואיד גרסה ישנה:
באמת תודה על העזרה אך אני מוגן נתיב ואיני יכול להוריד מהלינקים יש מצב לקבל את זה מורד לדרייב או משהו כזה
@יהושע-זופניק magicod זה גם טוב?
-
אני חושב שכן אודה לך אם תנסה
-
אני חושב שכן אודה לך אם תנסה
-
ועכשיו זה פשוט לחלץ ולעשות כמו בהוראות?
-
ועכשיו זה פשוט לחלץ ולעשות כמו בהוראות?
@יהושע-זופניק כן
הורדתי לך בדיוק מה שהיה שם עם השמות -
אין עליך .......תודה
-
אין עליך .......תודה
@יהושע-זופניק עשיתי לך 5 מוניטין כדי שלא תצטרך לחכות
ולהבא תדע שכדי שמישהו ידע שהגבת ואז הוא יוכל לעזור לך פשוט תלחץ על ''הגב'' או שתתייג אותו (@)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
