עזרה : שינוי קיצורי מקשים בנוקיה 208 כשר
-
בנוקיה 208 כשר יש קיצורי מקשים שנניח אם אני לוחץ על המקש הימיני (בריבוע) אז זה עובר לי ללוח עברי וכו'
יש דרך לשנות את זה או שצריך לעשות החלפת גירסה??@פרוזי צריך לשנות את התפריט של ההגדרות להוסיף קיצורים
-
בנוקיה 208 כשר יש קיצורי מקשים שנניח אם אני לוחץ על המקש הימיני (בריבוע) אז זה עובר לי ללוח עברי וכו'
יש דרך לשנות את זה או שצריך לעשות החלפת גירסה?? -
@פרוזי לי יש 208 לא כשר ויש בהגדרות דבר שנקרא הקיצורים שלי ושם יש אפשרות לשנות את זה ואם אין לך חפש מדריך פה בפורום ותתקין גרסה אחרת
-
-
@יוסל-ה-0 לא הבנתי מה אמרת.
אין קשר לחדש\מחודש, זה רק פלסטיקה.
צריבת קושחה ל208 מצריכה דונגל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות