שיאומי כשר בכשרות משמרת הסלולר
-
https://www.cheaphone.co.il/kosher-cell/545/
האם גיליתי פה משהו חדש ?
השיאומי הכשר המדובר ????? -
https://www.cheaphone.co.il/kosher-cell/545/
האם גיליתי פה משהו חדש ?
השיאומי הכשר המדובר ????? -
@Yair הבעיה היא שאם תקח מכשיר בלי אישור מהועדה תהיה צוגבל רק לרמי לוי או לא להוציא את הסים...
-
@Yair הבעיה היא שאם תקח מכשיר בלי אישור מהועדה תהיה צוגבל רק לרמי לוי או לא להוציא את הסים...
-
@Yair הועדה לא תאשר אם היא לא תהיה בטוחה שכל סדרת ה imei הולכת רק למכשירים כשרים,
אלא אם כן היא אוהבת לחזור על טעויותיה. -
@Yair הועדה לא תאשר אם היא לא תהיה בטוחה שכל סדרת ה imei הולכת רק למכשירים כשרים,
אלא אם כן היא אוהבת לחזור על טעויותיה. -
@Yair אמר בשיאומי כשר בכשרות משמרת הסלולר:
אני פשוט מתלבט מה לעשות.
מצד אחד לתת לוועדה קצת זמן ואז המכשיר יתמתג כ-כשר כמו הסי 2.
או שפשוט מראש נחדיר אותו לשוק בכמה גרסאות.
ברור שהמרוויחים העיקריים הם הבחורי ישיבות...אתה לא מפחד שיוציאו תביעה של זכויות יוצרים? אתה עלול לאכול את הכובע...
-
@Yair אמר בשיאומי כשר בכשרות משמרת הסלולר:
אני פשוט מתלבט מה לעשות.
מצד אחד לתת לוועדה קצת זמן ואז המכשיר יתמתג כ-כשר כמו הסי 2.
או שפשוט מראש נחדיר אותו לשוק בכמה גרסאות.
ברור שהמרוויחים העיקריים הם הבחורי ישיבות...אתה לא מפחד שיוציאו תביעה של זכויות יוצרים? אתה עלול לאכול את הכובע...
-
@Yair אמר בשיאומי כשר בכשרות משמרת הסלולר:
@להבין-ולהשכיל היחידים שיכולים להוציא עליי תביעה זה חברת שיאומי בעצמם.
שאבתי קושחה מקורית שלהם...
באותה מידה שיאומי יכולה לתבוע את וועדת הרבנים על שימוש בקושחה שלהם.וואלה.
אין עליך.
זה יהיה אדיר אם זה יצא לפועל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
