להורדה | ווינדוס 11 (רשמי) + מידע ועדכונים
-
@אנונימוס-1 לא, אין לי, גם אני אשמח לקישור.
@מישהו12 זה לא היינו הך?
-
@מישהו12 זה לא היינו הך?
-
@אנונימוס-1 לא, אין לי, גם אני אשמח לקישור.
-
@אנונימוס-1 לא.
תנסה את VMWARE@מישהו12 אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) שיצא בקרוב:
@אנונימוס-1 לא.
תנסה את VMWAREזה נראה אחלה מכונה, אבל אין שם ווינדוס 11
-
@מישהו12 אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) שיצא בקרוב:
@אנונימוס-1 לא.
תנסה את VMWAREזה נראה אחלה מכונה, אבל אין שם ווינדוס 11
-
אני מנסה להתקין על מכגונה וירטואלית, וזה מה שקורה:

@אנונימוס-1 תגדיר ווינדוס 10 X64
לא OTHER WINDOWS
לי הייתה השגיאה הזו בהתחלה שהגדרתי ככה -
@אנונימוס-1 תגדיר ווינדוס 10 X64
לא OTHER WINDOWS
לי הייתה השגיאה הזו בהתחלה שהגדרתי ככה@tehila מאוחר מידי..
-
@tehila מאוחר מידי..
@אנונימוס-1 כלומר
-
@אנונימוס-1 ?! לא הבנתי.
@מישהו12 אים במכונה אופצייה של ווינדוס 11 בבחירת המערכת הפעלה שברצונך להתקין
-
@מישהו12 אים במכונה אופצייה של ווינדוס 11 בבחירת המערכת הפעלה שברצונך להתקין
-
@אנונימוס-1 כלומר
@tehila כבר התקנתי את המכונה שמישהו המליץ
-
@אנונימוס-1 תבחר וינ10.
@מישהו12 בחרתי, והוא לא מצליח להריץ את הקובץ ISO
-
@מישהו12 בחרתי, והוא לא מצליח להריץ את הקובץ ISO
-
@מישהו12 בחרתי, והוא לא מצליח להריץ את הקובץ ISO
@אנונימוס-1 אתה צריך להיכנס למכונה וללחוץ אינטר
כי יש כמה שניות שהוא שואל האם להפעיל את הISO ואתה פשוט צריך לאשר את זה -
@אנונימוס-1 אז תנסה את VB.
למה זה סותר? הסרת אותה?@מישהו12 כן, אם כי נראה לי שאני ינסה שוב בVB עם הגדרות של ווינדוס 10. היא תוכנה יותר ידידותית למרות שהממשק קצת מיושן
-
@אנונימוס-1 אתה צריך להיכנס למכונה וללחוץ אינטר
כי יש כמה שניות שהוא שואל האם להפעיל את הISO ואתה פשוט צריך לאשר את זה@bbn מנסה
לוקח לתוכנה המון זמן להיטען -
@bbn מנסה
לוקח לתוכנה המון זמן להיטען@אנונימוס-1 תבדוק יש למטה חלון של הודעה, תאשר אותו וזה ימשיך
-
כהאי גוונא מאי?

-
כהאי גוונא מאי?

@אנונימוס-1 פשוט לאשר וזה ממשיך, לא מצאתי עוד איך להעלים לגמרי
ואז מיד שהמכונה מתחילה תלחץ עם העכבר בתוך המסך של המכונה, ותאשר באינטר את ההפעלה של הISO
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
