מישהו יודע איך משדרגים את הגירסא החדשה של ג'ימייל?
-
@יהונתן-קולדצקי מה זה אמור זה אוטמאטי
@שרגי אז למה זה לא שדרג לי?
-
@שרגי אז למה זה לא שדרג לי?
-
@יהונתן-קולדצקי בכל מקרה אי אפשר לעשות שם דבר
-
כנס להגדרות- צאט- ובחר צ'אט גירסה חדשה
ובהצלחה. -
כנס להגדרות- צאט- ובחר צ'אט גירסה חדשה
ובהצלחה.@יוסי-הגאון מה קצר צאט גירסה חדשה
-
@שרגי עשיתי את זה עשר פעמים הוא לא שידרג לי הצ'אטים נשארו בדיוק אותו דבר
-
@שרגי עשיתי את זה עשר פעמים הוא לא שידרג לי הצ'אטים נשארו בדיוק אותו דבר
-
@יוסי-הגאון מה קצר צאט גירסה חדשה
@שרגי אמר במישהו יודע איך משדרגים את הגירסא החדשה של ג'ימייל?:
@יוסי-הגאון מה קצר צאט גירסה חדשה
חבר. דבר יותר ברור.
-
@שרגי אמר במישהו יודע איך משדרגים את הגירסא החדשה של ג'ימייל?:
@יוסי-הגאון מה קצר צאט גירסה חדשה
חבר. דבר יותר ברור.
-
כנס להגדרות- צאט- ובחר צ'אט גירסה חדשה
ובהצלחה.@יוסי-הגאון איך אני נכנס להגדרות צ'אט?
אתה יכול אולי להעלות לכאן צילום מסך? -
@יוסי-הגאון איך אני נכנס להגדרות צ'אט?
אתה יכול אולי להעלות לכאן צילום מסך?@יהונתן-קולדצקי במייל יש לך סמל של הגדרות
-
@יהונתן-קולדצקי במייל יש לך סמל של הגדרות
-
@שרגי אמר במישהו יודע איך משדרגים את הגירסא החדשה של ג'ימייל?:
נו ואז מה אני עושה?
לאיזה הגדרה אני נכנס?
אתה יכול להעלות עוד צילום מסך?
תודה רבה! -
@שרגי אמר במישהו יודע איך משדרגים את הגירסא החדשה של ג'ימייל?:
נו ואז מה אני עושה?
לאיזה הגדרה אני נכנס?
אתה יכול להעלות עוד צילום מסך?
תודה רבה! -
-
פוסט זה נמחק!
-
@שרגי אמר במישהו יודע איך משדרגים את הגירסא החדשה של ג'ימייל?:
ת TUPMHV VRTAUI
תודה רבה שעזרת לו, חבר.
רק הוא צריך לבחור את האפשרות הראושנה של גוגל צ'אט ולא השנייה
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


