עזרה בנושא בטריה
-
יש לי מחשב לנובו טינקפד X240 עם בטריה חיצונית כפולה כשבדקתי אותה עם תכנה לבדיקת בטריה היה כתוב לי שיש לה 103% זה נורמלי או שזה אומר שהבטריה הרוסה
@mers מה לנובו וינטג אומר על הבטריה?
-
יש לי מחשב לנובו טינקפד X240 עם בטריה חיצונית כפולה כשבדקתי אותה עם תכנה לבדיקת בטריה היה כתוב לי שיש לה 103% זה נורמלי או שזה אומר שהבטריה הרוסה
@mers השאלה העיקרית היא מה אתה חווה בשטח
-
@mers מה לנובו וינטג אומר על הבטריה?
@a0533057932 אמר בעזרה בנושא בטריה:
@mers מה לנובו וינטג אומר על הבטריה?
מה זה- הסרגל כלים של לנובו?- אני לא מצליח להתקין אותו כי נטפרי לא פותח לי את החנות כרגע בכלל
-
@mers השאלה העיקרית היא מה אתה חווה בשטח
@שלמה-ווייס אמר בעזרה בנושא בטריה:
@mers השאלה העיקרית היא מה אתה חווה בשטח
סה"כ יש לי כמה שעות בטריה אבל לפעמים זה לא מספיק לי אז אני מנסה לבדוק איפה הבעיה [יש לי אחריות רק אני רוצה להגיע עם נתונים ברורים אם זה בעיה או לא]
-
@a0533057932 אמר בעזרה בנושא בטריה:
@mers מה לנובו וינטג אומר על הבטריה?
מה זה- הסרגל כלים של לנובו?- אני לא מצליח להתקין אותו כי נטפרי לא פותח לי את החנות כרגע בכלל
@mers נטפרי מאפשר להתקין אותו
יכול להיות שיש לך rl או סים כשר? -
@mers נטפרי מאפשר להתקין אותו
יכול להיות שיש לך rl או סים כשר?@a0533057932 אמר בעזרה בנושא בטריה:
@mers נטפרי מאפשר להתקין אותו
יכול להיות שיש לך rl או סים כשר?חיבור קווי של RL
-
@a0533057932 אמר בעזרה בנושא בטריה:
@mers נטפרי מאפשר להתקין אותו
יכול להיות שיש לך rl או סים כשר?חיבור קווי של RL
@mers תדבר עם rl
הבעיה אם יש היא בהם
לא בנטפרי -
@mers תדבר עם rl
הבעיה אם יש היא בהם
לא בנטפרי@a0533057932 אמר בעזרה בנושא בטריה:
@mers תדבר עם rl
הבעיה אם יש היא בהם
לא בנטפריזה נשמע לי מוזר כי פעם כן הצלחתי להתקין מהרשת הזו [אותה רשת] ולא היה בעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות