בעיה בהרצת windows 7 בווירטואל בוקס
-
אני הורדתי קובץ התקנה של ווינדוס 7 כדי להריץ אותו על ווירטואל בוקס, אבל אני לא מצליח כי אחרי שאני עושה סטארט זה מראה לי את זה:

מה עושים???
בתודה!! -
אני הורדתי קובץ התקנה של ווינדוס 7 כדי להריץ אותו על ווירטואל בוקס, אבל אני לא מצליח כי אחרי שאני עושה סטארט זה מראה לי את זה:

מה עושים???
בתודה!!@ephraum-tzvi אמר בבעיה בהרצת windows 7 בווירטואל בוקס:
אני הורדתי קובץ התקנה של ווינדוס 7 כדי להריץ אותו על ווירטואל בוקס, אבל אני לא מצליח כי אחרי שאני עושה סטארט זה מראה לי את זה:

מה עושים???
בתודה!!אתה צריך להוריד את הדיסק של ווינדוס 7 ולהעלות במכונה
אם תרצה עזרה מרחוק- בשמחה. -
אני הורדתי קובץ התקנה של ווינדוס 7 כדי להריץ אותו על ווירטואל בוקס, אבל אני לא מצליח כי אחרי שאני עושה סטארט זה מראה לי את זה:

מה עושים???
בתודה!!@ephraum-tzvi אמר בבעיה בהרצת windows 7 בווירטואל בוקס:
אני הורדתי קובץ התקנה של ווינדוס 7 כדי להריץ אותו על ווירטואל בוקס, אבל אני לא מצליח כי אחרי שאני עושה סטארט זה מראה לי את זה:

מה עושים???
בתודה!!לא הכנסת ISO למכונה.
-
@ephraum-tzvi אמר בבעיה בהרצת windows 7 בווירטואל בוקס:
אני הורדתי קובץ התקנה של ווינדוס 7 כדי להריץ אותו על ווירטואל בוקס, אבל אני לא מצליח כי אחרי שאני עושה סטארט זה מראה לי את זה:

מה עושים???
בתודה!!אתה צריך להוריד את הדיסק של ווינדוס 7 ולהעלות במכונה
אם תרצה עזרה מרחוק- בשמחה.@יוסי-הגאון לא בדיוק הבנתי מה אתה מתכוון, שולח לך קוד ומשתמש בטים טיוואר
מזהה- 781 307 195
סיסמא- jy2euwet -
@ephraum-tzvi אמר בבעיה בהרצת windows 7 בווירטואל בוקס:
אני הורדתי קובץ התקנה של ווינדוס 7 כדי להריץ אותו על ווירטואל בוקס, אבל אני לא מצליח כי אחרי שאני עושה סטארט זה מראה לי את זה:

מה עושים???
בתודה!!לא הכנסת ISO למכונה.
-
@יוסי-הגאון לא בדיוק הבנתי מה אתה מתכוון, שולח לך קוד ומשתמש בטים טיוואר
מזהה- 781 307 195
סיסמא- jy2euwet@ephraum-tzvi
נדבר בפרטי
ובאני דסקעשיתי גם בעבר מדריך איך להשתמש במכונה, אני לא מוצא..
-
בסוף הסדתרתי הודות ל@יוסי-הגאון
תודה לכולם בכל זאת -
@ephraum-tzvi
נדבר בפרטי
ובאני דסקעשיתי גם בעבר מדריך איך להשתמש במכונה, אני לא מוצא..
@יוסי-הגאון אמר בבעיה בהרצת windows 7 בווירטואל בוקס:
עשיתי גם בעבר מדריך איך להשתמש במכונה, אני לא מוצא..
אני כתבתי כאן
https://techno-tech.cf/topic/437/מדריך-וירטואל-בוקס/1 -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות