דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. מדריכים - שיאומי +Qin1s
  6. מדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk

מדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדריכים - שיאומי +Qin1s
17 פוסטים 7 כותבים 1.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • zalmensmokZ מנותק
    zalmensmokZ מנותק
    zalmensmok
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מכיון שברוב הגירסאות אין חנות נורמאלית לשיאומי, אז בד"כ מורידים מ apkpure הבעיה היא שלפעמים הוא מוריד קבצי xapk שהמערכת לא מזהה
    אז ככה לוקחים את העורך של סופר
    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1618997180591-עורך-apk-סופר.apk

    חשוב שלא ייבאתם את הפריימורק בתור מערכת כי זה לא עובד [אם ייבאתם תעשו ניקוי נתונים]
    לוחצים על האפליקציה לחיצה קצרה שורה שנייה כתוב אנטיפילציה לוחצים על זה בוחרים appt [אני חושב, לא עם המספר 2]
    וחתימה ברירת מחדל ו ok
    וזהו, לא תמיד זה נותן להתקין
    בהצלחה

    זונדל גרנדז שמואלש שמואל ש.ש 3 תגובות תגובה אחרונה
    8
    • zalmensmokZ zalmensmok

      מכיון שברוב הגירסאות אין חנות נורמאלית לשיאומי, אז בד"כ מורידים מ apkpure הבעיה היא שלפעמים הוא מוריד קבצי xapk שהמערכת לא מזהה
      אז ככה לוקחים את העורך של סופר
      https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1618997180591-עורך-apk-סופר.apk

      חשוב שלא ייבאתם את הפריימורק בתור מערכת כי זה לא עובד [אם ייבאתם תעשו ניקוי נתונים]
      לוחצים על האפליקציה לחיצה קצרה שורה שנייה כתוב אנטיפילציה לוחצים על זה בוחרים appt [אני חושב, לא עם המספר 2]
      וחתימה ברירת מחדל ו ok
      וזהו, לא תמיד זה נותן להתקין
      בהצלחה

      זונדל גרנדז מנותק
      זונדל גרנדז מנותק
      זונדל גרנד
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי זונדל גרנד
      #2

      @zalmensmok apkpur מתקין ומחלץ אוטומטי קבצי xapk

      שירותי קייטריינג וארועים היכל דוד הקליקו להזמנות https://halldavide.wordpress.com/

      zalmensmokZ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • זונדל גרנדז זונדל גרנד

        @zalmensmok apkpur מתקין ומחלץ אוטומטי קבצי xapk

        zalmensmokZ מנותק
        zalmensmokZ מנותק
        zalmensmok
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @זונדל-גרנד זה לוקח לו הרבה יותר זמן מהעורך של סופר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • zalmensmokZ zalmensmok

          מכיון שברוב הגירסאות אין חנות נורמאלית לשיאומי, אז בד"כ מורידים מ apkpure הבעיה היא שלפעמים הוא מוריד קבצי xapk שהמערכת לא מזהה
          אז ככה לוקחים את העורך של סופר
          https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1618997180591-עורך-apk-סופר.apk

          חשוב שלא ייבאתם את הפריימורק בתור מערכת כי זה לא עובד [אם ייבאתם תעשו ניקוי נתונים]
          לוחצים על האפליקציה לחיצה קצרה שורה שנייה כתוב אנטיפילציה לוחצים על זה בוחרים appt [אני חושב, לא עם המספר 2]
          וחתימה ברירת מחדל ו ok
          וזהו, לא תמיד זה נותן להתקין
          בהצלחה

          שמואלש מנותק
          שמואלש מנותק
          שמואל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמואל
          #4

          @zalmensmok קובץ xapk בד"כ פשוט מכיל כמה סוגים של הapk, או מכיל גם OBB, אפשר לפתוח את זה עם 7zip וכד ולהתקין לבד.

          ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

          zalmensmokZ א 2 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • שמואלש שמואל

            @zalmensmok קובץ xapk בד"כ פשוט מכיל כמה סוגים של הapk, או מכיל גם OBB, אפשר לפתוח את זה עם 7zip וכד ולהתקין לבד.

            zalmensmokZ מנותק
            zalmensmokZ מנותק
            zalmensmok
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שמואל אבל זה קצת יותר מסובך כי צריך את התקייה lib וצריך לשנות את השם של החבילה שמכילה את התקייה הזאת [כי א"א להעתיק את זה לתוך data אם זה לא נמצא שם [בתוך אפליקציה אחרת]

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שמואלש שמואל

              @zalmensmok קובץ xapk בד"כ פשוט מכיל כמה סוגים של הapk, או מכיל גם OBB, אפשר לפתוח את זה עם 7zip וכד ולהתקין לבד.

              א מנותק
              א מנותק
              אנדרואיד מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @שמואל אמר במדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk:

              OBB

              נראה לי odd לא?

              שמואלש G 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א אנדרואיד מומחה

                @שמואל אמר במדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk:

                OBB

                נראה לי odd לא?

                שמואלש מנותק
                שמואלש מנותק
                שמואל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @אנדרואיד-מומחה אמר במדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk:

                @שמואל אמר במדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk:

                OBB

                נראה לי odd לא?

                יכול להיות, לא זוכר.

                ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                zalmensmokZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמואלש שמואל

                  @אנדרואיד-מומחה אמר במדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk:

                  @שמואל אמר במדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk:

                  OBB

                  נראה לי odd לא?

                  יכול להיות, לא זוכר.

                  zalmensmokZ מנותק
                  zalmensmokZ מנותק
                  zalmensmok
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @שמואל זה יכול להיות גם kotlin זה תלוי איך היוצר קרא לזה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • zalmensmokZ zalmensmok

                    @שמואל אבל זה קצת יותר מסובך כי צריך את התקייה lib וצריך לשנות את השם של החבילה שמכילה את התקייה הזאת [כי א"א להעתיק את זה לתוך data אם זה לא נמצא שם [בתוך אפליקציה אחרת]

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חייםבמים12
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @zalmensmok אשמח לפירוט

                    zalmensmokZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חייםבמים12

                      @zalmensmok אשמח לפירוט

                      zalmensmokZ מנותק
                      zalmensmokZ מנותק
                      zalmensmok
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @חייםבמים12 לגבי מה?

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • zalmensmokZ zalmensmok

                        @חייםבמים12 לגבי מה?

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייםבמים12
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @zalmensmok איפה לשים כל דבר.
                        מה שאני פירקתי עד עכשיו יצא אוסף מוזר של קבצים

                        zalmensmokZ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חייםבמים12

                          @zalmensmok איפה לשים כל דבר.
                          מה שאני פירקתי עד עכשיו יצא אוסף מוזר של קבצים

                          zalmensmokZ מנותק
                          zalmensmokZ מנותק
                          zalmensmok
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי zalmensmok
                          #12

                          @חייםבמים12 הוא בונה אותו לבד לקובץ להתקנה

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • zalmensmokZ zalmensmok

                            @חייםבמים12 הוא בונה אותו לבד לקובץ להתקנה

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חייםבמים12
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @zalmensmok מי בונה מה?

                            zalmensmokZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חייםבמים12

                              @zalmensmok איפה לשים כל דבר.
                              מה שאני פירקתי עד עכשיו יצא אוסף מוזר של קבצים

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אנדרואיד מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @חייםבמים12 אמר במדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk:

                              מה שאני פירקתי עד עכשיו יצא אוסף מוזר של קבצים

                              הוא לא כתב לפרק

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ח חייםבמים12

                                @zalmensmok מי בונה מה?

                                zalmensmokZ מנותק
                                zalmensmokZ מנותק
                                zalmensmok
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @חייםבמים12 האפליקציה שהעליתי לשם
                                זה עורך אפליקציות שסופר תרגם אותו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • א אנדרואיד מומחה

                                  @שמואל אמר במדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk:

                                  OBB

                                  נראה לי odd לא?

                                  G מנותק
                                  G מנותק
                                  giter yid
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @אנדרואיד-מומחה obb!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
                                  • zalmensmokZ zalmensmok

                                    מכיון שברוב הגירסאות אין חנות נורמאלית לשיאומי, אז בד"כ מורידים מ apkpure הבעיה היא שלפעמים הוא מוריד קבצי xapk שהמערכת לא מזהה
                                    אז ככה לוקחים את העורך של סופר
                                    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1618997180591-עורך-apk-סופר.apk

                                    חשוב שלא ייבאתם את הפריימורק בתור מערכת כי זה לא עובד [אם ייבאתם תעשו ניקוי נתונים]
                                    לוחצים על האפליקציה לחיצה קצרה שורה שנייה כתוב אנטיפילציה לוחצים על זה בוחרים appt [אני חושב, לא עם המספר 2]
                                    וחתימה ברירת מחדל ו ok
                                    וזהו, לא תמיד זה נותן להתקין
                                    בהצלחה

                                    שמואל ש.ש מנותק
                                    שמואל ש.ש מנותק
                                    שמואל ש.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @zalmensmok אמר במדריך איך להתקין אפליקציה עם סיומת xapk:

                                    לוחצים על האפליקציה לחיצה קצרה שורה שנייה כתוב אנטיפילציה לוחצים על זה בוחרים appt [אני חושב, לא עם המספר 2]
                                    וחתימה ברירת מחדל ו ok

                                    זה לוקח שעות!!! אין משהו יותר מהיר?

                                    הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                                    כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר