בקשת עזרה | שגיאה בהפעלת sandbox
-
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש
וכשאני מנסה לפעיל את הsandbox
עולה שגיאה
מצו"ב צילום מסך

למישהו יש רעיון לפיתרון
או ממה נובע התקלה ?
מישהו הציע לי רעיון להתקין מחדש את הsandbox,
אך לא הצלחתי למצוא קובץ התקנה, או לחילופין סקריפט מסוים להתקנה מחדש,
אשמח לעזרתכם
בתודה מראש -
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש
וכשאני מנסה לפעיל את הsandbox
עולה שגיאה
מצו"ב צילום מסך

למישהו יש רעיון לפיתרון
או ממה נובע התקלה ?
מישהו הציע לי רעיון להתקין מחדש את הsandbox,
אך לא הצלחתי למצוא קובץ התקנה, או לחילופין סקריפט מסוים להתקנה מחדש,
אשמח לעזרתכם
בתודה מראש@מרדכי אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהפעלת sandbox:
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש
וכשאני מנסה לפעיל את הsandbox
עולה שגיאה
מצו"ב צילום מסך

למישהו יש רעיון לפיתרון
או ממה נובע התקלה ?
מישהו הציע לי רעיון להתקין מחדש את הsandbox,
אך לא הצלחתי למצוא קובץ התקנה, או לחילופין סקריפט מסוים להתקנה מחדש,
אשמח לעזרתכם
בתודה מראשהתקנה מחדש עושים על ידי הסרת התכונה כאן והתקנה מחדש

יש דרך גם בפאוורשל אולם אינני מכיר את הפקודה -
@מרדכי אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהפעלת sandbox:
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש
וכשאני מנסה לפעיל את הsandbox
עולה שגיאה
מצו"ב צילום מסך

למישהו יש רעיון לפיתרון
או ממה נובע התקלה ?
מישהו הציע לי רעיון להתקין מחדש את הsandbox,
אך לא הצלחתי למצוא קובץ התקנה, או לחילופין סקריפט מסוים להתקנה מחדש,
אשמח לעזרתכם
בתודה מראשהתקנה מחדש עושים על ידי הסרת התכונה כאן והתקנה מחדש

יש דרך גם בפאוורשל אולם אינני מכיר את הפקודה -
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש
וכשאני מנסה לפעיל את הsandbox
עולה שגיאה
מצו"ב צילום מסך

למישהו יש רעיון לפיתרון
או ממה נובע התקלה ?
מישהו הציע לי רעיון להתקין מחדש את הsandbox,
אך לא הצלחתי למצוא קובץ התקנה, או לחילופין סקריפט מסוים להתקנה מחדש,
אשמח לעזרתכם
בתודה מראש@מרדכי אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהפעלת sandbox:
אך לא הצלחתי למצוא קובץ התקנה, או לחילופין סקריפט מסוים להתקנה מחדש,
האם אתה מתכוון לזה:?
https://www.filehorse.com/download-sandboxie-64/ -
@מרדכי אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהפעלת sandbox:
אך לא הצלחתי למצוא קובץ התקנה, או לחילופין סקריפט מסוים להתקנה מחדש,
האם אתה מתכוון לזה:?
https://www.filehorse.com/download-sandboxie-64/ -
שלום וברכה
קניתי מחשב חדש
וכשאני מנסה לפעיל את הsandbox
עולה שגיאה
מצו"ב צילום מסך

למישהו יש רעיון לפיתרון
או ממה נובע התקלה ?
מישהו הציע לי רעיון להתקין מחדש את הsandbox,
אך לא הצלחתי למצוא קובץ התקנה, או לחילופין סקריפט מסוים להתקנה מחדש,
אשמח לעזרתכם
בתודה מראש -
@מרדכי גם לי יש את זה על מחשב וינדוס. לא ברור לי מה זה.. ניסתי לעשות גוגל על זה ולא העליתי כלום בחכתי..
עוד בעיה וינדוסית@chv אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהפעלת sandbox:
@מרדכי גם לי יש את זה על מחשב וינדוס. לא ברור לי מה זה.. ניסתי לעשות גוגל על זה ולא העליתי כלום בחכתי..
עוד בעיה וינדוסיתארגז חול
כפשוטו
במקום vm -
@chv אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהפעלת sandbox:
@מרדכי גם לי יש את זה על מחשב וינדוס. לא ברור לי מה זה.. ניסתי לעשות גוגל על זה ולא העליתי כלום בחכתי..
עוד בעיה וינדוסיתארגז חול
כפשוטו
במקום vm
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
