בירור על מחשב
-
@יוסי-מחשבים
אני רואה שזה מגיע עם מערכת הפעלה ווינדוס 10 HOME S זה אמור להיות בעיה להיפטר מ-S?@ארי ממש לא זה סיפור של שתי דקות
-
@יוסי-מחשבים
אני רואה שזה מגיע עם מערכת הפעלה ווינדוס 10 HOME S זה אמור להיות בעיה להיפטר מ-S?@ארי אמר בבירור על מחשב:
@יוסי-מחשבים
אני רואה שזה מגיע עם מערכת הפעלה ווינדוס 10 HOME S זה אמור להיות בעיה להיפטר מ-S?אולי בנטפרי זה קצת מסובך. ככה היה בעבר לכל הפחות
-
@ארי אמר בבירור על מחשב:
@יוסי-מחשבים
אני רואה שזה מגיע עם מערכת הפעלה ווינדוס 10 HOME S זה אמור להיות בעיה להיפטר מ-S?אולי בנטפרי זה קצת מסובך. ככה היה בעבר לכל הפחות
@aiib בנטפרי זה בדיוק כמו ללא סינון רק שצריך להתקין תעודת אבטחה ידנית
-
@aiib בנטפרי זה בדיוק כמו ללא סינון רק שצריך להתקין תעודת אבטחה ידנית
@קינג-קומפיוטר ייתכן. אני לא מעודכן מה קורה היום. אבל בעבר זה היה חסום. אם אני לא טועה היה צריך גישה לחנות שהייתה חסומה
-
@קינג-קומפיוטר ייתכן. אני לא מעודכן מה קורה היום. אבל בעבר זה היה חסום. אם אני לא טועה היה צריך גישה לחנות שהייתה חסומה
@aiib זהו זה שהיום היא כבר לא חסומה http://wiki.netfree.link/wiki/יציאה_ממצב_S_ב-_Windows_10
-
@יוסי-מחשבים גם קצת פוטושופ?
וכמה שעות הבטריה מחזיקה? -
-
@ארי יזרום כמשמעו, שלא ייתקע על כל צעד ושעל.
הבטריה צריכה להיות בשימושים משרדיים כמו אופיס וכדו' על איזור של 8 שעות +- -
@יהודה-12 אמר בבירור על מחשב:
@ארי יזרום כמשמעו, שלא ייתקע על כל צעד ושעל.
הבטריה צריכה להיות בשימושים משרדיים כמו אופיס וכדו' על איזור של 8 שעות +-ועל כרום?ואקרובט שזה עיקר השימוש שלי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות