בקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון
-
-
-
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@yeh לא זוכר בדיוק
אבל לא דברים משמעותייםידוע לך עם שיפרו את נושא הקליטה?
-
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@yeh לא זוכר בדיוק
אבל לא דברים משמעותייםידוע לך עם שיפרו את נושא הקליטה?
@yeh אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@yeh לא זוכר בדיוק
אבל לא דברים משמעותייםידוע לך עם שיפרו את נושא הקליטה?
לא ידוע לי דבר כזה...
-
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@yeh לא זוכר בדיוק
אבל לא דברים משמעותייםידוע לך עם שיפרו את נושא הקליטה?
@yeh אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@yeh לא זוכר בדיוק
אבל לא דברים משמעותייםידוע לך עם שיפרו את נושא הקליטה?
הקליטה קשורה לחומרה פחות לתוכנה
-
@yeh אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@yeh לא זוכר בדיוק
אבל לא דברים משמעותייםידוע לך עם שיפרו את נושא הקליטה?
הקליטה קשורה לחומרה פחות לתוכנה
-
@חייים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
1.0 זה יותר חדש מ1.5
הפוך
@חייים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
מה החילוק
שב1.0 אפשר לפרוץ וב1.5 לא
-
@חייים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
1.0 זה יותר חדש מ1.5
הפוך
@חייים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
מה החילוק
שב1.0 אפשר לפרוץ וב1.5 לא
@צדיק-תמים מה פירוש לפרוץ ?
-
@צדיק-תמים מה פירוש לפרוץ ?
@חייים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@צדיק-תמים מה פירוש לפרוץ ?
ההבדל בין הגרסאות הוא שבגרסה הקודמת הסיכויים שלך להצליח לפרוץ הם 0.001 ובגרסה האחרונה הסיכויים שלך להצליח זה 0.000001
-
@חייים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@צדיק-תמים מה פירוש לפרוץ ?
ההבדל בין הגרסאות הוא שבגרסה הקודמת הסיכויים שלך להצליח לפרוץ הם 0.001 ובגרסה האחרונה הסיכויים שלך להצליח זה 0.000001
@קינג-קומפיוטר נו תפרט
-
@קינג-קומפיוטר נו תפרט
@חייים א. לא מבין בזה
ב. פריצת סינונים-חוקי הפורום וכו' וד"ל -
@חייים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@צדיק-תמים מה פירוש לפרוץ ?
ההבדל בין הגרסאות הוא שבגרסה הקודמת הסיכויים שלך להצליח לפרוץ הם 0.001 ובגרסה האחרונה הסיכויים שלך להצליח זה 0.000001
@קינג-קומפיוטר אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@חייים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@צדיק-תמים מה פירוש לפרוץ ?
ההבדל בין הגרסאות הוא שבגרסה הקודמת הסיכויים שלך להצליח לפרוץ הם 0.001 ובגרסה האחרונה הסיכויים שלך להצליח זה 0.000001
לא מדויק
אבל אל תצפה שיסבירו לך איך לפרוץ -
@קינג-קומפיוטר אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@חייים אמר בבקשת מידע | פרטים על גרסאות ב- שיאומי המילטון:
@צדיק-תמים מה פירוש לפרוץ ?
ההבדל בין הגרסאות הוא שבגרסה הקודמת הסיכויים שלך להצליח לפרוץ הם 0.001 ובגרסה האחרונה הסיכויים שלך להצליח זה 0.000001
לא מדויק
אבל אל תצפה שיסבירו לך איך לפרוץ -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות