בקשת עזרה | דרייברים לתוכנה שצורבת גירסה ל208
-
חבר שלי שצורב טלפונים קנה את התוכנה הזאת, והתקין אותה במחשב, ועבדה טוב. כעת, הוא החליף למחשב אחר כי המחשב הקודם עשה בעיות. יש לו את התוכנה גם במחשב החדש, אבל היא לא פועלת, זה ככל הנראה בגלל דרייברים.
מישהו יודע איזה דרייברים צריך בשביל התוכנה הנ"ל?@yad1 מה זה? דונגל? אם כן יש קבצים שצריך להעתיק מהמחשב הקודם
-
@yad1 מה זה? דונגל? אם כן יש קבצים שצריך להעתיק מהמחשב הקודם
@שלמה-ווייס בשביל שהתוכנת צריבה תעבוד צריך להכניס את הדונגל ואז התוכנה תעבוד. זה לא כמו התוכנה של הסי 2.
יש לך תשובה בשבילי? -
@שלמה-ווייס בשביל שהתוכנת צריבה תעבוד צריך להכניס את הדונגל ואז התוכנה תעבוד. זה לא כמו התוכנה של הסי 2.
יש לך תשובה בשבילי?@yad1 אמר בבקשת עזרה | דרייברים לתוכנה שצורבת גירסה ל208:
יש לך תשובה בשבילי?
אכן
@שלמה-ווייס אמר בבקשת עזרה | דרייברים לתוכנה שצורבת גירסה ל208:
@yad1 מה זה? דונגל? אם כן יש קבצים שצריך להעתיק מהמחשב הקודם
-
@yad1 אמר בבקשת עזרה | דרייברים לתוכנה שצורבת גירסה ל208:
יש לך תשובה בשבילי?
אכן
@שלמה-ווייס אמר בבקשת עזרה | דרייברים לתוכנה שצורבת גירסה ל208:
@yad1 מה זה? דונגל? אם כן יש קבצים שצריך להעתיק מהמחשב הקודם
@שלמה-ווייס אתה יכול אז להדריך אותי מה להעתיק, ומה בדיוק לעשות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות