שאלה | יצירת הודעה של WIN
-
@שמח-לעזור אמר בשאלה | יצירת הודעה של WIN:
הוא נפתח לשניה אחת ונסגר בלי שום הודעה
לא הבנתי. איך אתה מריץ?
-
@שמח-לעזור אמר בשאלה | יצירת הודעה של WIN:
הוא נפתח לשניה אחת ונסגר בלי שום הודעה
לא הבנתי. איך אתה מריץ?
-
@שמח-לעזור לא.
תפתח פווארשל במיקום שהקובץ נמצא ואז תריץ את הקובץ מפווארשל ככה:.\filename.ps1ותעלה צילום של הפווארשל
-
@שמח-לעזור לא.
תפתח פווארשל במיקום שהקובץ נמצא ואז תריץ את הקובץ מפווארשל ככה:.\filename.ps1ותעלה צילום של הפווארשל
-
@שמח-לעזור תריץ את הפקודה הזו בפווארשל.
Set-ExecutionPolicy -ExecutionPolicy Unrestricted -Scope LocalMachineעכשיו תנסה שוב להריץ כמו שכתבתי מקודם
-
@שמח-לעזור תריץ את הפקודה הזו בפווארשל.
Set-ExecutionPolicy -ExecutionPolicy Unrestricted -Scope LocalMachineעכשיו תנסה שוב להריץ כמו שכתבתי מקודם
-
@שמח-לעזור לכתוב A ואנטר
-
@שמח-לעזור לכתוב A ואנטר
-
@שמח-לעזור אויש.. תריץ את פווארשל כמנהל כשאתה עושה את זה
-
@שמח-לעזור אויש.. תריץ את פווארשל כמנהל כשאתה עושה את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



