עזרה | עריכת BCD בלינוקס
-
@מישהו12 איך אני מבצע?
לחצתי על 1, 2, 3 וזה לא עושה כלום -
@אנדרואיד-מתחיל תקרא את מה שכתבתי.
ליתר פירוט תרגמתי לך מה שכתוב שם:- הכנס דיסק התקנה של וינדוס (אפשר גם אונקי צרוב) ותפעיל מחדש את המחשב
- בחר את שפת ההגדרות, ולחץ על הבא.
- לחץ על תיקון המחשב (או משהו בסגנון)
לא לוקח אחריות
-
@אנדרואיד-מתחיל תקרא את מה שכתבתי.
ליתר פירוט תרגמתי לך מה שכתוב שם:- הכנס דיסק התקנה של וינדוס (אפשר גם אונקי צרוב) ותפעיל מחדש את המחשב
- בחר את שפת ההגדרות, ולחץ על הבא.
- לחץ על תיקון המחשב (או משהו בסגנון)
לא לוקח אחריות
@מישהו12 (הפעלתי על ידי דיסק טכנאים של סרגיי)



-
@מישהו12 (הפעלתי על ידי דיסק טכנאים של סרגיי)



@אנדרואיד-מתחיל אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
@מישהו12 (הפעלתי על ידי דיסק טכנאים של סרגיי)



לא טוב
תפעיל דיסק התקנה של ווינדוס 10
לא דיסק טכנאים -
@אנדרואיד-מתחיל אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
@מישהו12 (הפעלתי על ידי דיסק טכנאים של סרגיי)



לא טוב
תפעיל דיסק התקנה של ווינדוס 10
לא דיסק טכנאים@a0533057932 אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
לא טוב
תפעיל דיסק התקנה של ווינדוס 10
לא דיסק טכנאיםהפעלתי את התוכנה של ההתקנה של ווינדוס 10 על ידי דיסק טכנאים
-
@a0533057932 אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
לא טוב
תפעיל דיסק התקנה של ווינדוס 10
לא דיסק טכנאיםהפעלתי את התוכנה של ההתקנה של ווינדוס 10 על ידי דיסק טכנאים
@אנדרואיד-מתחיל אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
@a0533057932 אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
לא טוב
תפעיל דיסק התקנה של ווינדוס 10
לא דיסק טכנאיםהפעלתי את התוכנה של ההתקנה של ווינדוס 10 על ידי דיסק טכנאים
לא הייתי מובן מספיק?
-
@אנדרואיד-מתחיל אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
@מישהו12 (הפעלתי על ידי דיסק טכנאים של סרגיי)



לא טוב
תפעיל דיסק התקנה של ווינדוס 10
לא דיסק טכנאים -
@אנדרואיד-מתחיל אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
@a0533057932 אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
לא דיסק טכנאים
התכוונת לא דרך דיסק טכנאים?
כן
-
@אנדרואיד-מתחיל אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
@a0533057932 אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
לא דיסק טכנאים
התכוונת לא דרך דיסק טכנאים?
כן
@a0533057932 אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
כן
יש אפשרות אחרת? (כי כבר נגמר לי המקום במחשב אם אני רוצה לעשות את זה אני צריך להוריד את ההתקנה למחשב לצרוב על דיסק קשיח וכל זה בשביל 1% שזה יעזור((וכמובן לפנות מקום במחשב דבר שהוא לא אפשרי
))) -
@a0533057932 אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
כן
יש אפשרות אחרת? (כי כבר נגמר לי המקום במחשב אם אני רוצה לעשות את זה אני צריך להוריד את ההתקנה למחשב לצרוב על דיסק קשיח וכל זה בשביל 1% שזה יעזור((וכמובן לפנות מקום במחשב דבר שהוא לא אפשרי
)))@אנדרואיד-מתחיל אמר בעזרה | עריכת BCD בלינוקס:
וכל זה בשביל 1% שזה יעזור
בשביל יותר מ1%.
זה ההוראות של מייקרוסופט.
תחליט מה אתה רוצה לעשות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות