קצת דחוף!
-
איך אני מגיע בתוך התפריט של תוכנת mobilmb שהוא פותח את הנוקיה לאינטרנט?
אני רוצה להסיר את האינטרנט מהמכשיר -
איך אני מגיע בתוך התפריט של תוכנת mobilmb שהוא פותח את הנוקיה לאינטרנט?
אני רוצה להסיר את האינטרנט מהמכשיר@tzuribaharav תחליף תפריט
-
איך אני מגיע בתוך התפריט של תוכנת mobilmb שהוא פותח את הנוקיה לאינטרנט?
אני רוצה להסיר את האינטרנט מהמכשיר@tzuribaharav תהיה ברור יותר מה אתה בדיוק רוצה
-
יש לי סי 2, אני רוצה למחוק דרך התוכנה את האינטרנט
-
יש לי סי 2, אני רוצה למחוק דרך התוכנה את האינטרנט
@tzuribaharav אמר בקצת דחוף!:
יש לי סי 2, אני רוצה למחוק דרך התוכנה את האינטרנט
החלפת קבצי תפריט לנוקיה C2 + התפריטים:
https://link.shmuel.net/2myaifA
עוד תפריטים לC2:
https://link.shmuel.net/2kTT388אם לא תבין משהוא מסויים תשאל.
-
זה תפריט שמשאיר הכל חוץ מאינטרנט?
-
זה תפריט שמשאיר הכל חוץ מאינטרנט?
@tzuribaharav חלק מהם כן אבל אם אתה רוצה להוסיף משהו או להוריד הכל כתוב במדריך בצורה יפה וברורה
-
יש מצב מישהו מעלה רגיל עם הכל חוץ מאינטרנט?
-
יש מצב מישהו מעלה רגיל עם הכל חוץ מאינטרנט?
-
בשינוי של התפריט איך קוראים לאינטרנט?
-
בשינוי של התפריט איך קוראים לאינטרנט?
@tzuribaharav
browserMenu -
סליחה שאני חופר, פשוט אין ל מושג בדברים האלה.
מה השמות של המייל והחנות? -
סליחה שאני חופר, פשוט אין ל מושג בדברים האלה.
מה השמות של המייל והחנות?@tzuribaharav אם אני לא טועה
חנות זה השורה הזאת

-
תודה רבה! אשריך! בזכותך עוד יהודי עם טלפון ללא אינטרנט!!
-
תודה רבה! אשריך! בזכותך עוד יהודי עם טלפון ללא אינטרנט!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
