בעיה בהרצת ג'ופיטר משורת הפקודה
-
-
ניסיתי להתקין את ג'ופיטר (IDE לפייתון) ההתקנה הצליחה כנראה, אבל שורת הפקודה לא מכירה בפקודה jupyter notebook שאמורה להריץ את ג'ופיטר על הדפדפן
יש למישהו השערה/מידע למה?
(הוספתי את פייתון לתוך הPATH, והתקנתי אותו על כונן C)
תודה לכל העוזרים והמסייעיםפוסט זה נמחק! -
ניסיתי להתקין את ג'ופיטר (IDE לפייתון) ההתקנה הצליחה כנראה, אבל שורת הפקודה לא מכירה בפקודה jupyter notebook שאמורה להריץ את ג'ופיטר על הדפדפן
יש למישהו השערה/מידע למה?
(הוספתי את פייתון לתוך הPATH, והתקנתי אותו על כונן C)
תודה לכל העוזרים והמסייעים@ניקושלה אמר בבעיה בהרצת ג'ופיטר משורת הפקודה:
ניסיתי להתקין את ג'ופיטר (IDE לפייתון) ההתקנה הצליחה כנראה, אבל שורת הפקודה לא מכירה בפקודה jupyter notebook שאמורה להריץ את ג'ופיטר על הדפדפן
יש למישהו השערה/מידע למה?
(הוספתי את פייתון לתוך הPATH, והתקנתי אותו על כונן C)
תודה לכל העוזרים והמסייעיםיש שתי קישורים למטה אחרי שמריצים ב notebook jupyter cmd תעתיק אחד מהם ותדביק
-
@ניקושלה אמר בבעיה בהרצת ג'ופיטר משורת הפקודה:
ניסיתי להתקין את ג'ופיטר (IDE לפייתון) ההתקנה הצליחה כנראה, אבל שורת הפקודה לא מכירה בפקודה jupyter notebook שאמורה להריץ את ג'ופיטר על הדפדפן
יש למישהו השערה/מידע למה?
(הוספתי את פייתון לתוך הPATH, והתקנתי אותו על כונן C)
תודה לכל העוזרים והמסייעיםיש שתי קישורים למטה אחרי שמריצים ב notebook jupyter cmd תעתיק אחד מהם ותדביק
@סקרן-לדעת כנראה שלא הבנת אותי, CMD לא מכיר בכלל את הפקודה JUPYTER, ובוודאי שהוא לא נותן לי קישורים להדביק היכן שהוא
@מומחה-בלעזור אם היה לי ברור שהבעיה היא בCMD הייתי עושה את מה שהצעת, רק השאלה היא אם הבעיה היא לא בפלטפורמות שצריכות להיות מותקנות וכו'
בכל אופן תודה -
@סקרן-לדעת כנראה שלא הבנת אותי, CMD לא מכיר בכלל את הפקודה JUPYTER, ובוודאי שהוא לא נותן לי קישורים להדביק היכן שהוא
@מומחה-בלעזור אם היה לי ברור שהבעיה היא בCMD הייתי עושה את מה שהצעת, רק השאלה היא אם הבעיה היא לא בפלטפורמות שצריכות להיות מותקנות וכו'
בכל אופן תודה -
@סקרן-לדעת התקנתי את אנקונדה, וזה רץ לי מקונדה פרומפט, רק שחבל לי לבזבז כ3 ג"ב בשביל זה...
בכל אופן תודה על העזרה -
@סקרן-לדעת לכאו' הבעיה היא משום שהPATH של ג'ופיטר לא קיים אצלי, או קיים והוא שגוי, יש לך מושג מה הנתיב שאני יוכל להוסיף אותו?
-
תודה לכולם, הבעיה באמת הייתה הPATH, שתיקיית ההתקנה לא נוספה אליו. - התקנתי את פייתון לכל המשתמשים, בפרוגרם פיילס, ואילו הג'ופיטר הותקן על קבצי המשתמש, כי שורת הפקודה לא קיבלה הרשאת מנהל. (כנראה).
לתועלת הציבור הנתיב הוא,
C:\users%username%\app data\roaming\python\python%39%\scripts
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות